Xidac 3 MKII Oppgradert Roar Malmin, Rega dac , Hegel HD 10 og 11, Audio GD (husker ikke modell-pris ca 7000), LM Audio 502CA, Stello DA100 Signature, med mer.Glemte å QUOTE...
Ja. Var deg jeg spurte. Hvilke andre dacer har du testet den opp mot.
A dacen har jeg aldri testet. Innbille meg at den ikke når V6 opp til knærne, da den er mye billigere når en tenker nypris, ja og brukt da?Hmm.
Burde kanskje koblet opp A dacen for å teste den igjen..
Jeg vil tro at a-dac er nøyaktig det samme som v6, uten coax, toslink, inngsngsvelger og uten fint kabinett.A dacen har jeg aldri testet. Innbille meg at den ikke når V6 opp til knærne, da den er mye billigere når en tenker nypris, ja og brukt da?Hmm.
Burde kanskje koblet opp A dacen for å teste den igjen..
MKII av den er vel da noe bedre?
Har du testet V6 selv?
Hvordan er V4.0 å drive med rca kable`? kommer bare med xlr? lurte på en sånn som litt ekstra effekt til en reciever.
En kompis ringte de og sku kjøpe V6 og da sa de, ny til høsten.Ble det sagt noe om hvilken høst ?
Må si meg enig.. synd ingen kan putte litt penger inn mot enkelte produkter, slik som å få denne v5.0 blokken ut.. den burde fint klart å selge vis prisen ikke er så veldi voldsom.. under 20k for parret kansje.. noen kr mer pr stk enn v4.0..Merkelig at ikke noen "forbindelser" går inn og "sponser" disse gutta (Elkjøp, deres eget merke = genialt), kan ikke stå på annet enn økonomi når det er så stille fra "A-team..."
Samtidig som V-serien har bevist at de (fortsatt) kan faget.
Kan være de (entusiastisk) solgte disse produktene for billig...?
Hva er det med de og den brokoblingen heletiden? Brokobling å ett par ekstra transistorer, hva med å produsere noe nytt for engangs skyld?Det er en prototyp de laget og skrøt av for mange år siden, men som aldri kom i salg/produksjon. Mener å huske at det på EC-manér er en brokoblet V4 med en ekstra transistor på hver side.
Enig her, Det er jo en skampris. 4.0 koster under 7000 nå. Tror aldri Abrahamsen kommer tilbake dessverre, virker som Per er helt ute av bildet.4.0 kostet 10K, så under 10K for en slik tror jeg ikke er realistisk.
Støtter dette. V4Up x2 brokoblet er fundet for pengene. Er ikke helt enig i at de er "bedre" end en EC 250R (i hvert fald ikke pre-Tau), kun at signaturen en en knivspids lysere. Men at de er værdige konkurrenter siger vel det meste..4.0UP brokoblet låter supert, har en strømforsyning som er mer enn dimensjonert for å levere, og jeg har vondt for å se noen alternativer som gir 220-240 Watt i 8 Ohm med samme kvalitet i nærheten av prisen. ...vel, i alle fall mua. Hypex-baserte klasse D-trinn. ...for protokollen.
Brokoblet gjort rett funker som F, det.
Trykk inn selector bak på V6 og du har 1 coax + 2 toslink innganger til bruk. dvs inngang 2 er nå toslink 2, ikke coax 2. Velger ikke automatiskHvordan fungerer V6 dac`n hvis du har to Toslink tilkobla? Jeg ser bare selector for Toslink.. Ikke 1 eller 2? Må man bak og trykke Sel knappen for å switche imellom de? Eller velger den automatisk den inngangen hvor det er signal inn? Hvordan fungerer det hvis det er signal på begge?
Frog79
Med monkey business tenkte jeg mer på om de faktisk eksisterer, og at man får varen når man betaler. Har tidligere bestilt varer fra nettsider som ikke lengre var aktive, men fortsatt lå ute på nettet. Fikk jo til slutt tilbake pengene fra PayPal, men det tok sin tid. Ser at de ikke har lagt ut noe på Facebook på et halvt år, så derfor lurte jeg på om de fortsatt eksisterte.Hva mener du med monkey business eller real deal? Det er fortsatt samme forsterker som det alltid har vært. Abrahamsen har jo ingen selgere lenger, å jeg regner de ikke akkurat som aktiv så om prisen er lavere er ikke så veldig merkelig. Går nok helt fint å bestille derifra, Har ikke testet V2.0UP, men V4.0UP og den er fantastisk
Ingenting å være redd for, er Thomas Abrahamsen som styrer det, kan være tildels umulig å få tak i av å til, men vil da tro at produktet ender opp hos degMed monkey business tenkte jeg mer på om de faktisk eksisterer, og at man får varen når man betaler. Har tidligere bestilt varer fra nettsider som ikke lengre var aktive, men fortsatt lå ute på nettet. Fikk jo til slutt tilbake pengene fra PayPal, men det tok sin tid. Ser at de ikke har lagt ut noe på Facebook på et halvt år, så derfor lurte jeg på om de fortsatt eksisterte.Hva mener du med monkey business eller real deal? Det er fortsatt samme forsterker som det alltid har vært. Abrahamsen har jo ingen selgere lenger, å jeg regner de ikke akkurat som aktiv så om prisen er lavere er ikke så veldig merkelig. Går nok helt fint å bestille derifra, Har ikke testet V2.0UP, men V4.0UP og den er fantastisk
Ser jo også på siden deres at komboen v30/v40 bare koster 12.100, mens UP-versjonen av samme kombo kommer på ca. 14'. Ingen upris det heller sikkert.
Ikke noe å lure på. Der handler man trygt. Gode produkter. Løp og kjøp.Med monkey business tenkte jeg mer på om de faktisk eksisterer, og at man får varen når man betaler. Har tidligere bestilt varer fra nettsider som ikke lengre var aktive, men fortsatt lå ute på nettet. Fikk jo til slutt tilbake pengene fra PayPal, men det tok sin tid. Ser at de ikke har lagt ut noe på Facebook på et halvt år, så derfor lurte jeg på om de fortsatt eksisterte.Hva mener du med monkey business eller real deal? Det er fortsatt samme forsterker som det alltid har vært. Abrahamsen har jo ingen selgere lenger, å jeg regner de ikke akkurat som aktiv så om prisen er lavere er ikke så veldig merkelig. Går nok helt fint å bestille derifra, Har ikke testet V2.0UP, men V4.0UP og den er fantastisk
Ser jo også på siden deres at komboen v30/v40 bare koster 12.100, mens UP-versjonen av samme kombo kommer på ca. 14'. Ingen upris det heller sikkert.