Accuphase's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• capita

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2009
    Antall liker
    124
    Torget vurderinger
    14
    Hadde vært topp å få hørt Accuphase , gjerne ulike modeller, satt opp i ett ok demorom. Slik jeg har forstått er ikke det mulig slik det er nå ?
    Det er en veldig imøtekommende importør i Polen på Acvuphsse som også har økonomi til å håndtere agenturet på en god måte. Han selger også Estelon så det kan du høre de ulike modellene på høytalere som både passer og skiller. Det er ikke så langt å reise.

Voff

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Antall liker
    8.718
    Torget vurderinger
    1
    Det er en veldig imøtekommende importør i Polen på Acvuphsse som også har økonomi til å håndtere agenturet på en god måte. Han selger også Estelon så det kan du høre de ulike modellene på høytalere som både passer og skiller. Det er ikke så langt å reise.
    Hvordan er prisene i Polen?

capita

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2009
    Antall liker
    124
    Torget vurderinger
    14
    Hvordan er prisene i Polen?
    Du får akseptable tilbud prismessig, men husk at Accuphase ikke leverer deler til et produkt til andre land enn dit det er eksportert, så om du skulle være uheldig må du få.oppfølging der.. Sjansen er veldig liten for at det skjer noe da.

idarr

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.07.2009
    Antall liker
    423
    Sted
    Fitjar Hordaland
    Accuphase hadde vel vært mer tjent med en mer seriøs forhandler her til lands som noen av de mer anerkjente butikkene duet ohc stereofil osv? Feks

Sist redigert:

capita

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.03.2009
    Antall liker
    124
    Torget vurderinger
    14
    Accuphase hadde et veldig godt forhold til Tor, som desverre har gått bort. Nå er det broren som har overtatt, og det er hovedgrunnen ti at vi er der vi står. Tror ikke Tømmervik er aktuell hos Accuphase, Sterofiil har Luxman, og forståelig nok er det ikke så mange som vill ha agenturer etter Bjørn Olaf. Han er tradisjonelt kjent for å ødelegge de agenturne han har hatt, og det blir uansett mye grums å forholde seg til for eventuell ny importør. Men jeg er helt enig med deg i at det hadde vært greit med en annen.

idarr

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.07.2009
    Antall liker
    423
    Sted
    Fitjar Hordaland
    Accuphase hadde et veldig godt forhold til Tor, som desverre har gått bort. Nå er det broren som har overtatt, og det er hovedgrunnen ti at vi er der vi står. Tror ikke Tømmervik er aktuell hos Accuphase, Sterofiil har Luxman, og forståelig nok er det ikke så mange som vill ha agenturer etter Bjørn Olaf. Han er tradisjonelt kjent for å ødelegge de agenturne han har hatt, og det blir uansett mye grums å forholde seg til for eventuell ny importør. Men jeg er helt enig med deg i at det hadde vært greit med en annen.
    Var i kontakt med boahs ang en e380 men valgte å la være da han ville ha bet på forskudd

Ble medlem
    20.04.2024
    Antall liker
    6
    Sted
    Stavanger
    Takk for alle deres råd og erfaringer.

Det blir mest sannsynlig å kjøpe brukt og ikke via Bohas. Kunne fint kjøpt ' nytt 'dersom det var et trygt og sted å handle. Men kjipt det skal vær slik at såpass lekkert og eksklusivt merke skal bli drevet på den måten i Norge. Kjenner svært mange Accuphase entusiaster som heller ender opp med noe helt annet, pga ryktene til bohas.

Men fra min forståelse så er Klasse A veien å gå når det gjelder Accuphase? Beholder den kontrollen i bassen. Eller blir det mer oppløst og 3d som er nøkkelen til klasse A?

Er det noen som har erfaring med 032/gryphon diablo som har samlinget dem med Accuphase produkter?

Jeg synes e650 virker veldig spennende

kjetilfl

HiFi-entusiast
    Ble medlem
    19.12.2019
    Antall liker
    3.687
    Sted
    Tønsberg
    Torget vurderinger
    19
    Har handlet av Bjørn Olaf en del ganger, første gang for snart 40 år år siden, har aldri støtt på problemer, har i dag E-650 og er strålende fornøyd, testet i sin tid E-480 opp i mot E-650, falt ned på E-650 og angrer ikke et sekund, kan ikke si jeg opplever problemer med varmeutvikling.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn