H
hobby
Gjest
Har bestilt meg en DP-700 i dag, så da må vel jeg også melde meg inn i "klubben"
Jag vet inte mycket om PS-Audio, däremot äger jag en C-2810 och det villO.P.K. skrev:Mulig jeg vrir emnet litt: Har noen på denne tråden erfaring med
Accuphase 2810 forforst.? Har selv PS-Audio PCA-2 ( ekstern strømforsyning).
( Monoblokker Bryston 28 B SST, Høytt.: ProAc D 80 ) Vil en slik oppgradering
til Accu. være verdt den noe voldsomme prisforskjellen fra PS- Audio ??
Mvh. O.P.K
BTS,bts skrev:Jag vet inte mycket om PS-Audio, däremot äger jag en C-2810 och det vill
jag inte byta mot något annat försteg. Det spelar med utsökt holografi
och punktformighet, mycket precist, det räcker för mig.
Det finns bara ett sätt att ta reda på om det är vad du önskar.
Mvh BTS
Min erfarenhet säger mig att det saknar all betydelse vad andra säger eller vad tidningar skriver om hur någonting låter. Det är mina öron som ska avgöra hur en produkt spelar, i min anläggning i mitt rum. Alltså, om jag är intresserad av en produkt så är det viktigaste för mig att få hem den på något sätt för att testa.Cappuccino skrev:BTS,bts skrev:Jag vet inte mycket om PS-Audio, däremot äger jag en C-2810 och det vill
jag inte byta mot något annat försteg. Det spelar med utsökt holografi
och punktformighet, mycket precist, det räcker för mig.
Det finns bara ett sätt att ta reda på om det är vad du önskar.
Mvh BTS
Hva slags øvrig utstyr benytter du med 2810? Prøvd ulike CD spillere og effekttrinn f.eks. med mer og mindre hell? Veldig fint om du deler av deg med dine erfaringer! Flere som er interessert i 2810 her...
Støttes 100%. Men det må vel være lov å spørre om erfaringer osv. på et forum og "vennetråd" som dette, er det ikke derfor vi er her?bts skrev:Min erfarenhet säger mig att det saknar all betydelse vad andra säger eller vad tidningar skriver om hur någonting låter. Det är mina öron som ska avgöra hur en produkt spelar, i min anläggning i mitt rum. Alltså, om jag är intresserad av en produkt så är det viktigaste för mig att få hem den på något sätt för att testa.
Gratulerer Camper. Jeg har nettopp kjøpt meg DP-78 selv. Hva er førsteinntrykket ditt? Sammeliknet du med andre spillere før du kjøpte?camper skrev:Hei folkens. Etter oppfordring melder jeg meg herved på. DP-78 er mitt første Accuphaseprodukt. Satser på ett forsterkersett etter hvert.
Har du fått DP-700 i hus nå? Håper i så fall du kan dele dine erfaringer så langt med oss.Cappuccino skrev:Har bestilt meg en DP-700 i dag, så da må vel jeg også melde meg inn i "klubben"
Du må nesten maile Taa for prisoverslag.... jeg ville i alle fall å gjort noe får å beholde den, de låter jo knall..lille hiawata skrev:Hei er min Accuphase T108 noe og satse på. Mistet den fra 3 meters høyde og rett ned på gulvet i stua. Sidepanelene fikk seg en peising men tuneren funker fortsatt. Hva kan nye paneler koste i 2008
Me too !!!Saito skrev:Da har M-6000 blitt lansert...
I like
Vi får tyne Tor til å ta inn ett par ;DCappuccino skrev:Me too !!!Saito skrev:Da har M-6000 blitt lansert...
I like
camper skrev:Noen som eier en c-2400?
camper skrev:Takk Saito.
Hva synes du om C-2410?
Vurderer sluttrinn også.
Noen betraktninger ?
Har Final 700 elektrostater.
Camper
O.P.K. skrev:Hvis man sammenligner 2410 mwd 2810 - hva er foskjellen(e)? Hvordan forklares den store prisforskjellen ?
Jeg tenker faktisk på å investere i 2810, men rent lydmessig vil det kanskje være lurest å
kjøpe 2410 ? ( Sluttrinn: Bryston 28B SST ) Takknemlig for innspill.
Mvh O.P.K.
Beklager, jeg hakke peiling. Håper noen andre på forumet våkner og kan hjelpe deg. Ikke akkurat kø på forumet om dagen.65finger skrev:accuphase T 107 får ikke sterkt nok signal på stasjonene maks 25. Noen som vet noe om følsomheten til tuneren og hvordan man fikser det?
Det har skjedd mye siden dengang... Når Accuphase slipper nye produkter er det vel gjennomtenkt og utprøvd. Stort sett alltid vesentlig forbedring fra generasjon til generasjon.Reima skrev:Noen som har erfaring med de mindre integrerte til Accuphase? Tenker spesielt på E-210.
Hvordan står denne seg mot dagens forsterkere?
Der kom du meg i forkjøpet! Hadde tenkt å nevne at de kommer. Tipper at C-2110 er etterkommeren etter C-2000 og at det ikke kommer noen C-2010 som jeg antok tidligere.wizard skrev:Nye modeller som kommer:
C-2110 til 472500 Yen
P-4100 til 493500 Yen
Heisann! Gratulerer med ny pre! Ikke så ofte jeg ser deg skrive her på forumet for tiden.Accuphase skrev:Idag kom noe jeg har ventet på, har koblet opp Accuphase C-2810 i mitt system og det skuffer ikke selv rett ut av boxen.
Den er faktisk mye bedre på alle parametere, hadde denne på lån i påsken og sammenlignet med min C-2400 og dere ser selv resultatet av hjem lån ;D
Gratulerar till en god pre ;DAccuphase skrev:Idag kom noe jeg har ventet på, har koblet opp Accuphase C-2810 i mitt system og det skuffer ikke selv rett ut av boxen.
Den er faktisk mye bedre på alle parametere, hadde denne på lån i påsken og sammenlignet med min C-2400 og dere ser selv resultatet av hjem lån ;D