Har du byttet?Jeg syntes det er bedre kontroll med E-800.
M1Accuphase Laboratory, Inc.
www.accuphase.com
Har du byttet?Jeg syntes det er bedre kontroll med E-800.
M1Accuphase Laboratory, Inc.
www.accuphase.com
480 er en mye mer fleksibel og kraftfullforsteeker som kan drive hva som helst.650 krever lettdrevne høyttalere for å yte sitt beste. Med 480 trenger du ikke bekymdre deg for høyttalerkast. Tror 480 må være den optimale Accuphase .jeg vet ikke om det er store forskjeller mellom E480 og E650, annet enn den har kl.A drift og digitale meter. jeg har E480 nå, og kjenner innerst inne at jeg angrer jeg ikke gikk for E650 - vet ikke hvorfor men noe sier meg at det kunne blitt enda bedre enn det er idag, slev om jeg er superfornøyd med E480...
That's the way to keep a good and profitable marriageSamme skjedde når jeg fikk låne en ganske påkostet dac. Frem til da bruke vi den innebygde i Node 2i. I det øyeblikket hun kom inn på stuen så sa hun «den der blir vanskelig å sende tilbake». Siden hun er stor fan av Sivert Høyem spilte jeg noen låter av han. Endte med av vi kjøpte dacen sammen og ikke fra hobbybudjettet mitt![]()
E-650 kom ca oktober 2017 og etter "normal" Accuphase utskifting syklus så vil denne muligens bli skiftet ut neste år, og neste år vil Accuphase bli 50 år så muligens får vi se noen jubileums modeller, hvem vet, vel utenom Accuphase selv da..!Sånn i følge Accuphase's egen modellportefølje, burde det ikke være en E-680 på vei? Eller stopper 6-serien på E-650?
Sånn går det når det drikkes Riesling til frokostHe he, postet visst i feil tråd![]()
Nei, hverken loudness eller tonekontroller brukes aktivt hos meg.Den har vel en volum loudnessfunksjon som sikkert bidrar positivt til opplevelsen. Har du den aktiv ?
E-800 er 50 års Jubileumsmodell, så tvilsomt at de gjør noe videre sprell med E-650 av den grunn.E-650 kom ca oktober 2017 og etter "normal" Accuphase utskifting syklus så vil denne muligens bli skiftet ut neste år, og neste år vil Accuphase bli 50 år så muligens får vi se noen jubileums modeller, hvem vet, vel utenom Accuphase selv da..!![]()
Har samme erfaring....Forøvrig veldig fornøyd med Accuphase 370, gjør jobben også på lavt volum, må være god pre-del i disse integrerte.
Vi får se hva de vil komme med..!E-800 er 50 års Jubileumsmodell, så tvilsomt at de gjør noe videre sprell med E-650 av den grunn.
Her også, brukte min 370 kun som pre en periode og det fungerte svært godt. Kjekt med loudness og tonekontroll muligheter. Bruker litt ekstra bass uten noen merkbar degradering i lyden.Har samme erfaring....
Eg kan ingenting om Accuphase, og følgjer berre venetråden av rein interesse, men eg trur eg har lese at @Dire Wolf gjer (nesten) dette og er hinsides nøgd med resultatet.Takk, men trenger litt mere kjøtt, vet ikke om dette er en bra konfigurasjon, blir det noen timingproblemer med en slik oppkobling f.eks? Kjenner heller ikke gain nivået i 370
Hei Balle, ja har byttet litt.480 er en mye mer fleksibel og kraftfullforsteeker som kan drive hva som helst.650 krever lettdrevne høyttalere for å yte sitt beste. Med 480 trenger du ikke bekymdre deg for høyttalerkast. Tror 480 må være den optimale Accuphase .
EDIT: forbanna små taster på mobil medfører skieleøeif
Lugn "cool groove for laxing in the sunset, grooving with margeritas!"
Jepp, korrekt!Hele albumet er bra, inkl. en helsløy versjon av "So What"
Har du ikke denne LP'en så er det bare å levere inn horna![]()
Funker sannelig på apekister også!Hele albumet er bra, inkl. en helsløy versjon av "So What"
Har du ikke denne LP'en så er det bare å levere inn horna![]()