blekansikt skrev:Hei,
RIAA-trinnet C-27 har blitt testet av det tyske bladet Image Hifi. Her er link til testen: http://accuphase.com/review_pdf/Image_Hifi_C-27_02_2009.pdf
Engelsk oversettelse her: http://accuphase.com/review_pdf/Image_Hifi_C-27_02_2009_e.pdf
RIAA-trinnet har forøvrig en pris i tyskland på 8000.
Mvh
Detta är en bild på A-60. Ikke A-65.wizard skrev:A65
Y 1000.000
MCS+
60W 8 ohm
120W 4 ohm
43kg
A-65BTS skrev:Detta är en bild på A-60. Ikke A-65.wizard skrev:A65
Y 1000.000
MCS+
60W 8 ohm
120W 4 ohm
43kg
Feil! A-60 har ikke deksel over knappene.BTS skrev:Detta är en bild på A-60. Ikke A-65.
Riktigt, känner inte igen min egen förstärkare.... ;DOS skrev:Feil! A-60 har ikke deksel over knappene.BTS skrev:Detta är en bild på A-60. Ikke A-65.
OS
Jag skulle tro att denna kombon fortfarande är bland de bästa.blekansikt skrev:Hei,
vurderer å kjøpe ny CD-spiller, og da er komboen DP-800/DC-801 en av favorittene. Men her jeg befinner meg er det vanskelig å få til en lyttesession før evt. kjøp. Har hørt denne komboen flere ganger tidligere, og fikk da meget godt inntrykk, både av lyd, finish og byggekvalitet. Det jeg lurer på nå er om noen kan uttale seg om denne kontra andre, nyere modeller i ca. samme prisklasse.
Kort sagt, er Accuphase sin toppmodell like så god idag som da den kom for nesten 2 år siden?
Håper noen kan hjelpe meg her.
Mvh.
Den er av veldig høy kvalitet.Trond_B skrev:Vurderer å kjøpe en hodetelefon ala AKG K701. Hvordan er kvaliteten på hodetelefonutgangen på E450 kontra en seperat hodetelefonforsterker?
Hei!eikeland skrev:Hei Toffen.
Jeg har Accuphase E-550 som jeg kjører på sophia 2.Det spiller veldig bra det ,men har selv lyst å prøve noe med litt mere power selv om det ikke trenger å bli noe bedre .Så hadde jeg hatt 200000 til amp hadde jeg kansje kjøpt noe annet.
Men må jo si at E-550 er en fantastisk forsterker som jeg kunne levd lenge med..kjøper du en brukt har du jo 150000 igjen til noe annet
Mvh
Øyvind
Sjønnar det.eikeland skrev:Vet ikke helt. Har bare hatt sophiane i 2 mnd så jeg vil prøve litt til med 550
Jeg har byttet ut hele hifien i det siste så nå må jeg spille på det jeg har en stund
¨mvh
Øyvind
Interessant!Saito skrev:Da kommer A-35 i juli!
SpecsSaito skrev:Da kommer A-35 i juli!
Jeg har eid denne forsterkeren i noen år (er vel 4-5 år siden jeg solgte den). Brukt på B&W 805s, Aliante Pinifarina One, WLM pluss noen andre høytalere..... Jeg likte i alle tilfelle forsterkeren meget godt, og beholdte den ganske lenge inntil jeg oppgraderte til E-550 i samme merket. I forhold til prisen er den en MEGET god forsterker IMHO, byggekvaliteten er ypperlig og den er også meget fleksibel med mulighet for innstikkskort av ulike slag. Den har jo både "loudness" og tonekontroller - noe som jeg i alle tilfelle setter pris pågeirf2 skrev:Noen som med hånda på hjertet/prøvd og kan si om E-213 har noe krutt. Jeg tenker da på om den klarer å gi et godt fundament i de nedre frekvenser på lavt volum? Bryston B-100 har det. Kan jo sef spørre om å prøve denne accusaken. Høytt er ennå ikke planlagt. Lite rom. Må bli noe slanke greier.
Tror ikke du går feil ved å kjøpe denne forsterkeren - det står vel en test av arvtakeren E-250 på 6moons.....geirf2 skrev:Ok, takker. Ser at det står 2005.04 på accuphase sine Museum sider så 213 er jo ikke veldig gammel.
Det var vel da den ble introdusert som erstatning for 212 og altså ikke tidspunktet den ble avviklet (i tilfelle noen trodde det). Det skjedde nokså nylig da modell 250 kom. Har selv eid 213 litt tilbake i tid og kan anbefale den på det varmeste. En meget potent forsterker til prisen.geirf2 skrev:Ok, takker. Ser at det står 2005.04 på accuphase sine Museum sider så 213 er jo ikke veldig gammel.