Blir aldri påvirket der... er maset rundt 2500 mine ører kan vrenge seg litt..
Jeg har endt opp med å kjøre E-800 på HF delen av MBL 116F, dvs fra 170hz og opp.Interessant tanke å bruke denne sammen med A-48 til høykvalitets biamping
Vis vedlegget 680308 Vis vedlegget 680309
(Oversatt av Google)
Skal ikke ødelegge en flott Accuphase tråd med å snakke om stusselige NADNad c298 må jo være et kupp til prisen kontra de andre purify greiene![]()
Det er vel ikke Accuphase og Vera. Men NAD og Vera som her blir å sammenligne.Hva opplever du som de største forskjellene på Accuphase, Kontra Vera sin konstruksjon?
Det kan anbefales. Det utrolig hva en god rørpre gjør i den komboen.Feil tråd men, rørfor. og vera hvordan fungerte det hos deg Thomas?
Byttesyke? Har ikke du akkurat byttet?Men når det låter deilig hos meg sjøl og , ser nydelig ut, og jeg også vet at teknisk kvalitet og holdbarhet er på topp så slipper jeg audiofilia tecnica nervosa og byttesyke.
Accuphase har jo vært rimelig hos Lyric sammenlignet med resten av Europa, så det er vel ikke uventet.
OBS prisøkninger på vei hos Lyric, Hjemmesiden henger etter prismessig
Det er LS5/5, så det gikk fra tysk perfeksjon til engelsk rock'n roll.Hvilken Graham? Hørte denne og likte den veldig godt..
LS5/9f - Graham Audio - British manufacturers of high quality loudspeaker systems
Og så var A-48 gått opp fra 110 til 119k....
OBS prisøkninger på vei hos Lyric, Hjemmesiden henger etter prismessig
Er det disse prisene man betaler også?Og så var A-48 gått opp fra 110 til 119k....
Hver gang jeg har handlet Accuphase går prisen opp rett etter. Kanskje prisen rett og slett går opp hvert år??Lønna mi har stått stille i 2år , slik kan det ikke fortsette...
men jeg har lønn og jobb da . Ikke alle er så heldige i disse tider...
Spørs jo på selgeren det.Er det disse prisene man betaler også?
kan ikke finne noe ang forbedringer osv, men noen små justeringer har de vel foretatt seg? allerede bestilt og venter den i posten så fort Lyric fåpr den i hendeAccuphase kommer med en ny cd spiller DP-450 som tar over fra Deres nåværende DP-430 som kom i 2017.
Vis vedlegget 722591 Vis vedlegget 722592 Vis vedlegget 722594