Jeg har forståelse for saken, men jeg synes tråden fremstilles på en måte som får dette til å se ut som min skyld, og det er også en sak som jeg ikke har hatt i tankene på en lang stund. Jeg har rett og slett ikke tenkt noe på det, og derav har jeg heller ikke gjort noe med det. Jeg tenker at LMC kanskje kunne tatt opp saken igjen ved å sende meg en PM med en liten påminnelse fremfor å dra frem mine mangler på baller.
Jeg ser at enkelte mener at jeg herjer og regjerer etter eget godtbefinnende, men det er ikke helt riktig, og det å drive et forum med tusenvis av brukere som alle har forskjellige meninger er ikke helt enkelt, og jeg har i enkelte tilfeller tatt avgjørelser som ikke alltid er like populære, men la oss holde oss til den aktuelle sak.
Det å si at jeg gjør som jeg vil likevel, så da kan jeg like godt fjerne Janhella og hans annnonser er ikke god argumentasjon, og det håper jeg enkelte ser. Saken kom litt brått på i dag, og den utviklet seg veldig fort. Jeg ser gjerne at vi finner en løsning her, og det beste og enkleste er kanskje om Janhella kan døpe om kabelen.
Vi kan også lage en regel som hindrer brukere i å "stjele" navn på denne måten, og vi kan dermed unngå tilsvarende situasjoner i fremtiden.