Jeg skrev vel at jeg var interessert i å finne en løsning, og hvordan tolker du det som "unnlatende"? Nå er det noe begrenset hva jeg kan gjøre med tanke på at FAT LMC navnet går igjen i reklamer på andre nettsteder. Jeg kan ikke kontrollere hva som står der, og det regner jeg med at du forstår.LMC skrev:sist vi tok opp dette, ville du ikke inngripe når JANHELLA nektet
det du derimot gjorde var å kreve at han flagget som bransjeaktør
det er mildt sagt utilbørlig å benytte andres nick i markedsførings/salgsøyemed uten deres tillatelse
JANHELLA utnytter at undertegnede har en viss standing i dette markedet og når jeg innestår for et produkt oppfattes det av endel at dette gir produktet extra cred...det er det han utnytter...bevisst og kynisk som faen!
hvordan hadde høvdingen selv likt at noen markedsførte ikke engang sine egen men andres funn i Høvdingens firmanavn
Høiums DCS-killer kanskje?
DA skulle det blitt månelyst tenker jeg!
derfor mener jeg det er balleløst å være sååå jævlig unnlatende med noe som er såpass graverende, når du pælmer ut folk for langt mere trivielle saker
du som forretningmann burde om noen forstå denne problemstillingen
enten bør han endre navn eller forsvinne
han har ikke engang forsøkt å innhente en tillatelse til bruk av mitt nick
dritfrekt!
avstemming folkens?
mvh
Leif
Jeg kan godt sørge for at LMC navnet ikke blir brukt av andre her på forumet, men det er alt jeg kan gjøre. Du får det til og høres ut som det er min skyld at han har tatt ditt navn.