Cash 63
Æresmedlem
Siste riktige svenske var Siksten Jernberg imo jeg var på skiskole oppdragelse hos han, derfor har jeg riktig sædoppskriftOg svensker
Siste riktige svenske var Siksten Jernberg imo jeg var på skiskole oppdragelse hos han, derfor har jeg riktig sædoppskriftOg svensker
Top recorded speed: 101.5kph Tour de France 2019.Busted... Men bare så det er sagt; jeg har ingen ting mot doping i idretten - hvem faen vil se en sløfokk løpe 100 m. på 20 sek. liksom? Nei, la de dope seg og pushe nye rekorder og ta kål på helsa. De tjener så kvalmt med kr. på idretten sin at såpass får de ofre synes jeg. Stavsprang på 8 m. er mye coolere en 6 m., - spydkast? 100 m. må være noe å strekke seg etter!! Banesykling? 100 km./timen bør være innen rekkevidde. Gjerne med en loop på banen også - idrett er show og underholdning og ikke helse & sunnhet! Der er det mange som misforstår.
Husker Sixten, en harding av de virkelig harde!Siste riktige svenske var Siksten Jernberg imo jeg var på skiskole oppdragelse hos han, derfor har jeg riktig sædoppskrift
...og han har favorittbabe Lan til venstre i bildet. Det handler tross alt om sikkelNydelig Cash,....der dro du en uppercut
Kan drikkes til frokost også denJonsered kan mere enn lage motorsager, en surøl fra Poppels 6% med tropisk trendig smak på grensen til att det nesten blir nyttigt att drikke
Vis vedlegget 721583
Anbefalet tilbehør er pommes og solbrillerKan drikkes til frokost også den
Det hade vært meget velkommet isf habicht Isf skall du få så mye Pripps, Norrland, Sofiero du bare vil haHei Cash
Har ikke fulgt opp her.
Ser ut som jeg kommer meg til Island til sommeren.
Skal se om jeg ikke klarer å plukke opp for deg noen av skivene med fettern som Falck jobbet på
Fläsket Brinner, Grisen Skriker?
Elda med hönsen.Fläsket Brinner, Grisen Skriker?
Har denne på MFSL press. Meget bra skive. Mye bra som kom etter dette ogsåDagens budsjett fynd 79kr hos rokk 'n' rolls som blitt ett fint sted og handle brukt tidligere var det overprisede møkkete plater, nå masse slike plater i segmentet 79-99kr ellers ett enormt utvalg.
Poco Legend har jeg snappet opp fra Bergens og Elverums vinyl junkies
Minner vel om Eagles/Doobie Brothers og superlyd her
Vis vedlegget 722399
Blitt litt sjelden også! vet om ett ex stående til 175kr, er det der fortsatt så skal jeg plukke med det til degVisste faktisk ikke at Oranges and Lemons var å få på vinyl. Takk for tipset.
Jeg kjøpte mitt eksemplar i 89. Men jeg ser den er reutgitt i fjor. Fin plate og spesielt denne låten.Blitt litt sjelden også! vet om ett ex stående til 175kr, er det der fortsatt så skal jeg plukke med det til deg
Stemmer det Largo! Utgitt av Apehouse Records. Jeg kjøpte cd'n i -89 samme år jeg flyttet til Norge. Prisa GudJeg kjøpte mitt eksemplar i 89. Men jeg ser den er reutgitt i fjor. Fin plate og spesielt denne låten.
Ja, takk!Blitt litt sjelden også! vet om ett ex stående til 175kr, er det der fortsatt så skal jeg plukke med det til deg
Skal mer til enn at Nina Hagen synger på engelsk for å sette rødvinen i halsen herNina Hagen rått og brutalt som en sint Bjørk, dette får nok Jazz gubbs'n og sette Kampferdropsen i halsen
Smack Jack
Lenge siden dette nå men har holdt tidens tand, og siste minutt erSkal mer til enn at Nina Hagen synger på engelsk for å sette rødvinen i halsen her
Mener å huske at den fikk svært blandet kritikk da den kom, men det fikk vel det meste hun har laget om jeg tenker meg om....