Eller kunne bestemme vad som skal lyttes til stakkarsAkkurat nå skulle jeg veldig gjerne hatt anlegget på eget rom!
Jeg løste det ved å gå og legge megEller kunne bestemme vad som skal lyttes til stakkars
Noe for en norsk forhandler dette! ellers finnes den hos Akkelis i GöteborgVed en rask gjennomgang, synes saken fra Keces å være godt bygget. Få den inn til landet så vi får tittet nærmere på den!
Ring +46 31 753 77 50 och prata med Leif på Marten/Klarsund så löser han säkert det åt er.Noe for en norsk forhandler dette! ellers finnes den hos Akkelis i Göteborg
Var det nån i ditt hifi miljø som hade testat Figge?Ring +46 31 753 77 50 och prata med Leif på Marten/Klarsund så löser han säkert det åt er.
Tänkte testa själv.Var det nån i ditt hifi miljø som hade testat Figge?
Och så tar du den med över hit! All in CTänkte testa själv.
Lader beina til i morgen RogerØll er en drykk som funker til det meste av aktiviteter
Vis vedlegget 725826
Er en stor fan av Petty,men like mye Springsteen,ser ingen grunn til å sette den ene foran den andre.Fikk desverre aldri sett Petty live,men ha sett Springsteen mange ganger.Fantastiske artister og låtskrivere begge to.Tom. P overgår allt vad B, Springsteen gjort og blitt berømt for gjenom deres karrierer Imo.
Damn the Torpedoes
Vis vedlegget 727136
Vis vedlegget 727137
Fikk sett Petty i Oslo Spektrum -92 fantastisk konsert og ikke trengte man og boltre sig med 50000 andre som på Springsteen konserterEr en stor fan av Petty,men like mye Springsteen,ser ingen grunn til å sette den ene foran den andre.Fikk desverre aldri sett Petty live,men ha sett Springsteen mange ganger.Fantastiske artister og låtskrivere begge to.
Den anmeldelsen av The Lonesome Jubilee er som jeg hadde skrevet den selv. Jeg kjøpte plata når den kom i 87 og den har blitt spilt jevnt og trutt siden. Selv nå synes jeg den har holdt seg veldig godt i forhold til mye annet som ble gitt ut på samme tid. Bra lyd har den også.En musikk side med mye bra lesing, under Retro kan man finne fine platetips.
HYMN
Brodern tipset om denne interessant det som skrives om -80t lyden noe og lete etter i bruktsjappene.
10 favoritalbum: John Mellencamp – The Lonesome Jubilee (1987) | HYMN
Da sykler vi på SøndagSer Me'Shell Ndegéocello, Peace Beyond Passion blir slupper på vinyl på RSD til helgen
Vis vedlegget 728392