Det gjorde ikke jeg heller den gangen jeg såg dem live som 14åring var ikke så mye annet og se/ høre den gangenDen Jukka Tolonen platen spilte en tjommi på den tiden jeg var utstyrt med kviser. Selv skjønte jeg aldri bæret av greiene
Så, så. La hamstergenet hvile nå .Bare ta med hele samlingen til meg!!!
Du kan få komme over og høre på Joe Satriani og ev en sm tårtaPluss en rejell smørgårdstårta selvsagt.
Utgitt -89 betalte 120krKostet vel ca det samme ny den Satriani skiva som når jeg kjøpte den! Husker jeg gikk på videregående så det må ha vært helt på slutten av 80-tallet
En feit Smörgåstårta overgår vel platesamlingenDu begynner å få mange feite skiver nå, Cash!!
Så Willy på Hellerudsletta under Romerikes Blues & Roots Festival i 2002. Han var forsiktig sagt dritings og det ble ikke en spesielt vellykket konsert. Det er ikke alltid pent å se hvordan artistlivet kom til å prege mange dyktige musikere. Festivalens høydepunkt for meg var ellers Manfred Manns Earth Band.Minken/Willy kan være litt ujevn i sine utgivelser men her er han kanskje som best eller som på Miracle
Man fikk også en poster med til pojkrummet
Vis vedlegget 738952
Willy var visst litt mer tørst enn MinkSå Willy på Hellerudsletta under Romerikes Blues & Roots Festival i 2002. Han var forsiktig sagt dritings og det ble ikke en spesielt vellykket konsert. Det er ikke alltid pent å se hvordan artistlivet kom til å prege mange dyktige musikere. Festivalens høydepunkt for meg var ellers Manfred Manns Earth Band.
Kanskje ikke denne? Husker at jeg plukka en kasse med norske humorplater fra Stutum-tiden +/- søkke og snøre fra den tidens aller beste underholdning.Angrer på salg....
Googling hjelper ikke Var ikke klar over att Di'Anno overlevde!...og hvem kjenner vi som er/har vært "fast" touring-gitaristen for bla.a. Di'Anno?
-Kanskje får vi et riffete besøk på OVK-arr. i okt?
Det skal jeg huske på til neste gang men spørs vel om du husker det da GGG høst sesongen kan bare begynneBra du setter kursen hjemover igjen før du setter hele formuen over styr i lugubre svenske platesjapper!! Håper du ikke betalte altfor mye - de platene der kunne du fått av meg gratis. Mint cond., one owner, rarely played.
Jeg har en pose til deg her også, vinyl og Oppigård rense vetskeBle brukbar fangst på den vinylsafarien Roger Husker jeg hadde det Yngvie Malmsteen albumet på kassett i tenårene