Sluket
Holistisk Hifi Helt
De gutta der drikker jo ikke mer enn en mus som ligger på et ostefat og fiser....Jeg delte bare flasken på 4 ca 17.5cl blev bare litt i bunn på de store glassene
De gutta der drikker jo ikke mer enn en mus som ligger på et ostefat og fiser....Jeg delte bare flasken på 4 ca 17.5cl blev bare litt i bunn på de store glassene
Uansett finnes verdens beste ostron til salgs her finner ut av det.Festivalen ble jo avlyst i fjor, kanskje det samme skjer i år også.
Besøk Grebbestad i 2024: Det beste innen Grebbestad, Sverige turisme - Tripadvisor
Det beste av Grebbestad, Vastra Gotaland County: Tripadvisor har 2 842 anmeldelser og artikler om hva du kan gjøre, hvor du kan spise og hvor du kan bo når du er i Grebbestad.no.tripadvisor.com
Jeg passerte skiltet mot Åmål/Säffle men syns det var for langt over til deg Det burde gå båt over Värnen fra MellerudGod ferie Cash. Er ikke så ille her i Skaraborg heller
Vis vedlegget 734530
Ja det er ganske mange mil derfra. Har ca en time med bil fra KarlstadJeg passerte skiltet mot Åmål/Säffle men syns det var for langt over til deg Det burde gå båt over Värnen fra Mellerud
Nu kommer det att synas i statistiken över försäljningen på Systemet då vi släppt in alla törstiga norrmän.Det begynner og ligne på ny terrasse nå men skall man rekke og snekkre sykkle, spise og drikke tar ting tid
Mere drykk fra Bolaget på vei inn iallefall
En trapp kommer når arkitekten fått bestemmt sig kommer den i papir eller i BIM format
Vis vedlegget 735483
Dette ble pent fortsatt fin ferieDet begynner og ligne på ny terrasse nå men skall man rekke og snekkre sykkle, spise og drikke tar ting tid
Mere drykk fra Bolaget på vei inn iallefall
En trapp kommer når arkitekten fått bestemmt sig kommer den i papir eller i BIM format
Vis vedlegget 735483
Bare og komme dere 3 kan vel dere romNår skal vi komme og spy inn (impregnere) plattingen?
Mvh
GGGG
Senioravd.
Høres artig ut med den svenske varianten av long drink-glass.Nja, andre hadde vel mer avvikende erfaringer enn meg. Hvem hadde vel trodd at en svenske skulle søle ut en hel helflaske gin i fire glass til allerede solbrente norrbaggar i sommervarmen. Next time, I will take heavy precausions or massiv counterattack. GGGGrrrrrr.
Det eksisterer kun ett unntak. Det er når mannen får suge vakuumet ut av en glasstut med 0,33 kjellerkald amerikansk sleskedrikke.Ser @Sluket ikke altid ut, som om han får for lite....... Mat eller drikke??
Fantes en god del 70/80t hårdrock/ metall Den Anthrax plata husket jeg du spurte om tidligere, 300kr for en NM UK org -87 rene ranetBrukt 80-talls hardrock og metal er jo nesten støvsugd her i Oslo Fet den Anthtrax skiva og ikke ofte du ser brukt. Er vel den skiva du skal ha hvis du kun skal ha en Anthrax skive!