|
Skal se om jeg kan få med noen gamle østers hjem til dere^ ...og hvorfor er vi her vi er, og ikke der? -Uke etter uke og måned etter måned.
Vi får anta at svensken kompenserer oss med tollfrie varer og nogot attåt.![]()
Den hade farsan i samlingen
En koselig musikalsk hilsen til deg der du sitter og mimrer gråtkvalt på den svenske vestkyst....
Raske briller hjelper tydeligvis.Da blev det endelig kjørt ett ritt igjen med startnummer på ryggen
En strålende morgen som gjord for dette itilleglite vind og temp mellom 15-20grader.
Hyttenaboer Geir og Andre stillte også
Vis vedlegget 846551
Vis vedlegget 846552
Dette gikk så pass att det blev en pallplass på 61km distansen
Vis vedlegget 846553
Det var en Italienere fra Sicilia i startfeltet, lurer på vad han tenkte om våres bukse logoGrattis med pallplass RogerGjorde ikke skam på CVK-trøya i dag
![]()
Han turde i hvertfall ikke å komme foran deg i målDet var en Italienere fra Sicilia i statfeltet, lurer på vad han tenkte om våres bukse logo![]()
Får rette deg lite her. Katrine Schmidt´s FØRSTE (og eneste) plateFerskpresset direkte fra Danmark! og transportert av Ammerud vinyl (aka Grumpy)til oss som vil handle gode vinylplater
Katrine Schmidt siste plata er i Folk, World& Country gata jeg tenker på Norah Jones og noen spor minner meg litt om Emmylou/Wreecking Ball.
Her er det bare for OVK's og være kjappe og sikre sig ett av de få signerte ex som er og få kjøpt!
Vis vedlegget 847781
Lyden står i stil med musikkenHåper det. Da jeg stadig hadde Qobuz lyttet jeg på den, og tror at vinylmasteren er bittelite "laid back" i forhold til
digitalversionen, men avhenger nok mye av riaa, pickup, overall setup m.m.
Du får gi tilbakemelding i morn![]()
Kortreist hifi stæsj derfra, kun en skitur/løp gjennom LillomarkaAlundammen Anal og Digital![]()