bluesbreaker
Hundeeier
Er det den nye valutaen i Osloområdet?
Hvor mye ved er det for en Big Mac?
En sekk enkel Lp, To sekk dobbel LpEr det den nye valutaen i Osloområdet?
Noe større med ett demo rom, trur ikke det var mere plater nå? lokalene er mørkere enn tidligere ogsåEr det ikke blitt større og bedre da?
Begynner og bli gammel vettu Antonsen og liker ikke forandringer i innkjørte rutiner trur ikke jeg såg noen øllbrikker i nye butikken?Ser ut til at animals må kjøpes, igjen ;-)
Kjedelig førsteinntrykk av BD. Var det mye CDer der?
Da blir det vel mye humle og vinyl på gutta nede i kjelleren daVi er begge nyklippte og pene gutter er nå mye alene sammen da matmor vokter over sin syke far.
Vis vedlegget 851426
Noen plater og litt humle drykk kan det nok bli men beskjeden fra sykehjemmet var att tiden snart rennet ut?Da blir det vel mye humle og vinyl på gutta nede i kjelleren da
...og å jobbe i reklamebyrå er feil fordiatte?Du må passe deg På bildet ser det jo ut som du jobber i et Reklamebyrå og går langløp bare for å imponerere kollegaer og naboer
Svenske mosjonister har aldrig hatt den tanke gangen om prestasjon nivå som blitt til en vane/uvane her i landet? Derfor kom store folk arrangementer som Vasaloppet,Vättern runden, Lidöngeloppet, Vansbrosimningen etc som en del av folkehälsoDu må passe deg På bildet ser det jo ut som du jobber i et Reklamebyrå og går langløp bare for å imponerere kollegaer og naboer
Godt å se at dere ikke fikk helt lik sveisVi er begge nyklippte og pene gutter
Vis vedlegget 851426
Jeg valgte Stovner klipp&kebab litt rimeligere variant, medens Oliver fikk en litt mer påkostet hundespa oppleggGodt å se at dere ikke fikk helt lik sveis
Er vel han Largo som ligger bak dette men han pleier og ha gode anbefalinger så....I flere tråder virker det som om GM har fått en ny vår. Selv er jeg glad i høsten
George.M fikk vist att ikke bare var noen MTV artist med WhamAlice in Chains er tøft nok, og George Michael var ingen dårlig artist/låtskriver akkurat.
Knallplater begge to. Om enn på hver sin måte.Det blev varsinn plate idag på meg og samboer, G.M på meg
Vis vedlegget 855899
LA Woman ble spilt på messa Gtb sist helg.Fant frem noen gamle Doors plattor fra gamle samlingen, ville høre Waiting f t Sun igjen, har noen nyere utgivelser fra AP 45rpm dok ikke Wfts her blev jeg rimelig overrasket over lydkvaliteten Tysk press fra -73
meget god lyd
Da var det bare og lytte til de to andre standard utgivelsene også LA Women helt grei -71 Tysk.
Greatest Hits pleier vel ikke være entydig med god kvalitet? men den der SP pressen masteren av Arnie Acosta bekreftet unntaket, fleskigt driv på
Break on Through LA Women
Bak historien att jeg kjøpte disse tilbake i ca -82/83 fra Ginza postordre den gangen var att en dame som jeg var litt interessert i likte Doors jeg lyttet ikke noe særlig på dem ellers, funket den gangen og funker fortsatt
Vis vedlegget 856244
Vis vedlegget 856245
Anbefaler og se dokumentaren om Morrisons siste tid i Paris, der kommer det frem ting om hans død som kanskje er en forklaring til mystikken?LA Woman ble spilt på messa Gtb sist helg.
På favorittrommet med YG, Moon og Brinckmann og Lyra Atlas Lambda.
Fy flate så bra det låt!
Så ut som en nokså vanlig pressing. Ikke Analogue Productions eller lignende.
Han ble kirkegårdsblond etter hvert han også. Har selv lang fartstid i den øvelsenLenge siden Roger,...jeg mener du hadde ganske mørk hårfarge tidligere,..coronaen som tok den?