Cash 63
Æresmedlem
Lever verdi er nok ikke like bra som kondisen testenDu kan nog ta två extra och en brun också.
Lever verdi er nok ikke like bra som kondisen testenDu kan nog ta två extra och en brun också.
Då är del väl bra att den testen inte ingick.Lever verdi er nok ikke like bra som kondisen testen
Lägger en röst på de fyra vita, delad första plats. Som verst, de två ”röda” var nog mer för damerna.Figge du som er vin kjenner, du har vel begynnt karrieren med disse du også vem var verst Aurora?
Vis vedlegget 987503
Diamant vitvin den gangen allt var ikke bedre....Lägger en röst på de fyra vita, delad första plats.
De två andra lite mer åt safthållet. Men med alkohol. Vis vedlegget 987552
- «Nu får du se å komme hit, bikkjefaen, og sluta med å baise overalt!»Ut på tur med Viggo venn
Vis vedlegget 987830
Skulle jeg krabbet på alle fire idag ville jeg gjerne haft noe tøy på bjellene trur han syns dette og kle sig i kulda er bare fjas- «Nu får du se å komme hit, bikkjefaen, og sluta med å baise overalt!»
- «Hæh? Hører ikke, ørene er jo gjemt bort. Og Roger, ikke spis den gule snøen jeg lager!»
Men hvem holder seg best? En avstemning?Bursdag gutten 6år da er vi omtrent like voksne
Vis vedlegget 989144
Der er vi omtrent like også, Elite klasseMen hvem holder seg best? En avstemning?
Jepp og som tillitsvalgt i bedriften skal vi opp på barrikadene iår
Jeg har tøffere ting og plukke frem isfCrawford er altfor snille greier for en Mora-Nisse tøffing som deg!
Kom med tilbakemelding, når du har lyttet "Nobody" på "pent" volumeRandy Croawford er hasse basse påfunn
Hade kun lytte til A-side meget bra den også særlig lyden kan vel være litt vel smørig fremtoning for en gammel pønker Nobody på B-side med Dave Grusin på tangenter er det trøkk og dynamikk over, synger gjør også Randy med kraft og høyt opp i registeret herKom med tilbakemelding, når du har lyttet "Nobody" på "pent" volume
Btw...... samme låten som på Ry Cooder´s "Jazz".
Bruker norske lue når jeg er ute på rolige turer svenske lua når det legges litt i det men du tenkte vel på reklamen Den Norske Bankraner'nBra lue - me like!