Jon
Hi-Fi freak
Lurte pÄ hvem som var foran deg pÄ den etappen. Regner med at de andre i 5G var foran, men de to andre er en gÄteSnabba Cash i skogen idag
Lurte pÄ hvem som var foran deg pÄ den etappen. Regner med at de andre i 5G var foran, men de to andre er en gÄteSnabba Cash i skogen idag
Siden du nevnte Television. Har du fÄtt med deg denne Tom Verlaine boksen som kommer pÄ RSD i April.Jeg tok selv nr4 pÄ utseende/bassen han var vel egentlig ganske dÄrlig bassist fikk vel ikke vÊre med i Television? Richard Hell.
Nr3 er en tidlig ThÄstrÞm i Ebba G fra en spilling i "Ultra Huset" RÄgsved.
JÞss, ville aldri tenkt at ikke Blikktrommen og Herrer tar fotografier ikke var representert i dine velfylte hyller Psychedelic Furs husker jeg som en vellykket hype nÄr den kom ut. Den sammen med Japan er faktisk fremdeles Ä finne i hyllene mineEn knall god trippel fra H&V idag Steve E lukter hest lang vei men for en plate og superb lyd 5 gnegg
Japan sitt mesterverk har jeg desverre aldrig lyttet til tidligere minner litt Bowie innimellom? men blandet med David Sylvians japanske synth undertoner, lyden er her ogsÄ helt deroppe
Psychedelic Furs "Mirrors Moves" var dem absolutt pÄ topp med deres litt sÊregne stil/sound ikke sÄ smÞrigt som mye av den tidens band -84
Sterling sound og G.Marino rattar spitze lyd
Plate kvaliteten fra Hifi&Vinyl helt strĂžken
Vis vedlegget 1002228
Jon du har vel ikke sÄ langt til skara fra hytta? der finnes en meget bra brukt vinyl butikkRegner med at Karmana er misunnelig pÄ skituren. Om du skal tynne litt i Supertramp dubletter sÄ er jeg misunnelig ogsÄ
Takk for tips. Ca en time unnaJon du har vel ikke sÄ langt til skara fra hytta? der finnes en meget bra brukt vinyl butikk
Jeg har den til hÞyre. (1/2 speed)Var igjenom noen Crime pressinger igÄr alle gode kanskje Mofi den beste?
IsĂŠrklass dyrest er da Speakers Corner som dratt ivei noe voldsomt i pris.
Vis vedlegget 1004216
Skal gjĂžre rent Ăžrene og lytteJeg har den til hĂžyre. (1/2 speed)
Hvordan synes du den kommer ut i fht de andre du har?
Det er stort sett bare "School" jeg spiller pÄ dette albumet, sÄ jeg spÞr bare fordi jeg er nysgjerrig.
Just for you here's a L songJeg har den til hĂžyre. (1/2 speed)
Hvordan synes du den kommer ut i fht de andre du har?
Det er stort sett bare "School" jeg spiller pÄ dette albumet, sÄ jeg spÞr bare fordi jeg er nysgjerrig.
Da tror jeg at jeg lever godt og videre med half speed. Ikke lagt merke pÄ at det er spesielt med stÞy pÄ min.Just for you here's a L song
Gjorde ett alldeles litet forsÞk og skille disse tre fra varandra brukte School sporet. Ikke noe lydkalibrering alle 3 blev spillt pÄ samme volum 90db/c ca
Halvspeed'n er nok den som skiller sig ut her, litt friskere/klarere i lyden og fortsatt med ett godt fundament, den/mitt ex har noe hĂžrbart sus/stĂžy mellom sporene.
Mofi og Speakers C nok sÄ like med litt fetere/tyngre lyd og dÞnn stille. Bilr en smaksak til sist dette? en vanlig original press av Crime har ju i utgangspunktet ref lyd
Passa dig för Zelmani dÄ kommer du att somna efter den bruna.Hjemme fra Drammen etter en hard uke, hektisk som juling og kaotisk tilstand vÄres lysekrone forskaling skulle pÄ plass i dekke utsparing innen jeg tok pÄske ferie, uke oppdraget fullfÞrt
Vis vedlegget 1008253
Pakke fra Imusic ventet nÄ blir det korn drykk og Stranglers
Vis vedlegget 1008254
Sovne? hvordan holder dere jazz gubber er egentlig vÄkne til det sÞvndyssende improviserte gnÄlet Kan melde att Zelmani plata har ett eksellent press og lyd resultat, stor mektig lyd Og dette med press/lyd resultat fikk jeg inn med teskjed fra foreholds hÄller pÄ messen forrige helgPassa dig för Zelmami dÄ kommer du att somna efter den bruna.
Sjelden vÊrt sÄ enig med en bergenser vinyl&lyd kvalitet helt spitzeFÄr hÄpe du blir like imponert over «Peaches» som jeg ble
Nei, nÄ har den godeste Cash vÊrt pÄ messe og kjÞpt seg haifai musikkSovne? hvordan holder dere jazz gubber er egentlig vÄkne til det sÞvndyssende improviserte gnÄlet Kan melde att Zelmani plata har ett eksellent press og lyd resultat, stor mektig lyd Og dette med press/lyd resultat fikk jeg inn med teskjed fra foreholds hÄller pÄ messen forrige helg