Cash 63
Æresmedlem
Cash 63 Hifi/Kino.( Litt mere Bilder!!!)
Ny bild
Ny bild
Vedlegg
-
464.7 KB Visninger: 551
Ha ha.. Denne har jeg hjemme (hos mine foreldre) også.. Solid sak som har overlevd en del unger, nå for tiden harmrer minsten på'n når han er på besøk. Herlig musikk, spesielt Edelweiss (side "B", på den lilla, minnes jeg)Karla skrev:Här är en bild av min nya VPI. Men jag misstänker
att jag har blivit lurad ??? Så blir det när inte du är med
brorsan!!
Hmmm, Det står FischerPrice-12 på den......motoren skrev:den var fin karla,du er sikker på at det ikke er en LP-12 du har fått deg ;D
mvh
Ja det har vel de fleste Karla....men stemmen....ja den er tøff....når han greier å opptre uten 3 i promille da .......Karla skrev:Kärt barn har många namn!
Har inte döpt min ännu. Kallar den för jänkarn
så länge.
(Jag har i alla fall bättre tänder än Shane)
Ja, vi var väl på samma konsert du och jag i Örebro?? Kommercash 63 skrev:Hallo Espen
Kom til avtalad tid du, vad gjeller Pogues fikk jag tilfelle og se dem allerede i -85 ;D
Har vel også nån samlings plater med dem
Av og til er jeg glad for at jeg ikke har bilde til stereoen.....Karla skrev:ps. Så ska en rocker se ut, ssm!! ds
Grumpy skrev:På besøk hos Cash 63
Det var usedvanlig hyggelig å bli invitert til Cash.
Siden vi ikke bor skrekkelig langt fra hverandre,
var det på tide å realisere gjensidige invitter som vi hadde snakket om flere ganger.
La det være sagt med en gang, at svensken kunne være sååå sympatisk - det
kunne man ikke gjette på forhånd. Likeså den langt mer norske "fru" Cash som
strålte som en sol og ønsket den fremmede velkommen.
- At bildet i avataren hans lyver, det er helt sikkert.
Etter en sedvanlig og høflig omvisningen i deres vakre hjem,
bar det ned i kjellerstuen til de elektroniske godsakene, godt dempet fra gulv til dør.
Her finnes både hjemmekino og en respektabel 2-kanals med en vinyltallerken som får
undertegnedes til å fremstå som det reneste flatbrød. I tillegg til hyggelig "sosialisering"
om løst og fast, "mingling" på fram- og baksider på elektronikken, fastslo jeg umiddelbart at
Norge har en svenske som virkelig har utnyttet alle elementer som er nødvendig for å
få frem faste, dynamiske og luftige toner i hele frekvensregisteret.
Østfoldkjeks fikk jeg ikke. De var til gjengjeld byttet med de lekreste wienerbrød,
avanserte kjeks m/innhold og puncheboller til inntekt for et av de lokale håndballagene.
Det jeg egentlig vil si deg her Cash, er tusen takk for at jeg fikk komme.
Du har et vakkert hjem, en vakker kone, og en svært velspillende stereoanlegning ,
variert og ypperlig musikksmak og du er svensk .
Hurra!
Mvh
Jan P.
Oj Oj dette blev i vel overkant med skryt, visserligen var jag til frisøren Søren i uken og han var flink
med saxen må jag si. Men nær det itillegg kommer en sådan stilig herreman i sine beste år på besøk, då er det klart det motsatte kjønn smelter. og att du likte det du fikk hørt blev vel bare smikker til eier, nejdå skjæmt til side, takk før god omtale, gleder mej att besøke Karnappen i fremtiden, og i tillegg har vi ju ett
gemnsamt interesse "Golf" : der vi kan få ut vår frustation om ikke anlegget opptrer som det skal
Han har tydelig lært seg gode manérer i Norge, KarlaKarla skrev:Vi har en bra ambassadör i Cash 63 verkar det som ;D
Det var nog bare flaks Grumpy. Karla har alltid sagt att jag haft mer tur enn jag fortjener :Grumpy skrev:Han har tydelig lært seg gode manérer i Norge, KarlaKarla skrev:Vi har en bra ambassadör i Cash 63 verkar det som ;D
....eller kanskje han bare skjerpet seg under besøket? ;D
- Du kjenner han jo best. Gjengi gjerne noen historier fra fortiden, hehe.
Kommer med noen forslag her a) gjenomførbart b) ikke gjenomførbart c) byt medborgerskap så blir allt så mye bedre ;D En fortsatt fin kveld på deg også.Grumpy skrev:Ja, der har vi det; nå fikk vi nok en gang bekreftet at svensker er tilfeldige og lever på flaks ;D
Etter besøket hos deg begynte jeg å vri og småflytte ht'ene uten de store opplevelsene av endring. Jeg sitter igjen med suget på to alternativer; a) Gjennomføre en måling, b) bytte ører med deg.
Super cd forresten - takker og ha fortsatt en fin kveld og hils slottsfruen som tar vare på deg.
/-Jan P.