Cash 63
Æresmedlem
Cash 63 Hifi/Kino.( Litt mere Bilder!!!)
20mm marmor plattor, uten spikes, gummiføtterne rett på plattorna.
20mm marmor plattor, uten spikes, gummiføtterne rett på plattorna.
Hehe, ja det hadde ikke jeg heller turd Cash. Jeg er blitt voldelig og menneskevond, biter og sparker ;Dcash 63 skrev:...... vete fan om jag tør og besøke Grumpy noe mer ,
Takker for tilbudet. Det vil bli benyttetcash 63 skrev:65finger: Då får du høre den her om du vil
Espen: jo takk for det, pga en software feil i den gamle (egentlig inget problem) fikk jag ett
tilbud om bytte til den nye oppgraderte mod (power supply, mer eff) så då var det gjort
men veldigt fornøyd da ;D. vete fan om jag tør og besøke Grumpy noe mer ,
Det er klart jag kommer og besøker deg Jan, både gleder meg og gruer meg, misstenker att det kan gi varige menGrumpy skrev:Hehe, ja det hadde ikke jeg heller turd Cash. Jeg er blitt voldelig og menneskevond, biter og sparker ;Dcash 63 skrev:...... vete fan om jag tør og besøke Grumpy noe mer ,
Jeg tror faktisk vi har mye å glede oss til alle sammen jeg, når høstmørket legger seg og
besøksrundene tar til.
;D
Edit: Er det den jækla fjernkontrollen litt lenger opp i tråden som koster 5k?
-Isåfall har jeg en viss tro på at den må virke på både kona og automtisk henting av svenskeøl fra kjøleskapet. Snasen sak!
Torsdagstreffen: Grumpy er på valpekurs i villmarka som stand-in for junior :-\cash 63 skrev:Jodu, der har jag mye og lære om kunst og media. Men mina gener kryssat med Norska virker vare en bra oppskrift
ang Festingstunnelen, vi sa også det i på jobbet idag, hvorfor bygger vi detta tunnel projektet til milljarder når det
bare var att leda om trafikken ??? det enkla oftes det beste som sagt.
Passer fint for meg fremover, fra Tors og frem til neste Lør er det muligheter.
Espen: vi ses på Torsdag... va med deg Jan?
Hei Eik, er styggt redd for att este pu heter det ja når er litt usikkert, men har ikke lust og vente allt for lenge :EiK skrev:Aner jeg konjukturene av et nytt potensielt medlem til ZYX klanen
Hej på dej din gamle Ryss, Jaså du sitter i Moskva och smygläser forumet , Välkommen ska du va in på Forumet ;DLimbo skrev:Hallå Cash, efter lång startsträcka som anonym gäst är jag nu medlem på forumet och kan gå till attack... ;D
Får lust att besöka din källare, kanske värt att kolla flyg till Oslo vad det lider...
Skulle du uppgradera puppan har du en spekulant på XX2:an i Moskva
Og dags før dej o starta en stråd nuKarla skrev:Inspirerad av mr Cash har jag nu köpt en brukt Velodyne DD-15.
Räkna med att det blir en del telefonsamtal framöver, nu
när du genomförde subkalibreringskursen i helgen ;D
Och Sune Mangs (Limbo). Ut med lite bilder!