Kolla opp ett vinyl tips jeg fikk i forrige uke, var på en gårdsloppis da og pleier alltid spørre om det finns noen plater. Næ men tanten kjente til en man som hade mye plater som han selger av, fikk mnr og tok turen forbi der idag, sånt kan ju være rena nitlotten vanligtvis
Jeg blev helt satt ut da personen i fråga viste meg vad han hade til salgs, visserligen bare 5kasser just nu men innhold helt strøkne org 1/2 presss fra 60/70 rock/progg og gammel svensk progg mm
Han skjønte jeg gikk igång, så hentet han en bunke til med snadder
fikk plukket ut 10 plater i første omgang mest for og skjekke hvor prisleiet låg, mildt sagt hyggeligt
han rabblet priser og spurte om det var ok, mens jeg telte, blev hele tiden enige
ca 70-80kr st mint org Island. Deram. Chrysalis utgaver
Vis vedlegget 208978
To som han anbefalte i med samme pris
Vis vedlegget 208979
Disse to fikk jeg vel omtrent
Vis vedlegget 208980
Hade som sagt en del dyr gripar til salgs, SPL var en 1press gul/sort parloph mint lp og veldigt fint cover med sticker. Og en Atom heart mother 2press som nog aldrig vært spillt! her blev vi enige om 200 for spl og en hundrings for kossan
Vis vedlegget 208981
Totalt 850sek for rasket, måtte en tur til mini banken, var ikke forberedd på dette! Når jeg kom tilbake, så blev jeg invertert in i huset der øvriga samlingen fantes 1presser mint i lange rader og i tilegg flere dubbletter
Vi kom godt overrens og utvekslet navn nr for videre kontakt, han hade ju flere kontaker inom området
En god dag.