Cash 63
Æresmedlem
Siste rest av overstått bursdag blev sammen med familien, jentene fikk velge det blev en tur til London igen greit att svågern har plassert seg der så vi sjekket inn hos han
Jentene hade en agenda det skulle shoppes! og så blev det for dem, selv levde jeg mitt eget liv rundt i gatene men vi møtte iblant og sjekket så allt gikk fint, førstfødte har passert 18 så en Pimms blev smakt på vid en vetske stasjon
På en meget god Indisk res i South Kensington blev Kvelds maten intatt
Notting Hills beste Italienske is blev dessert
Aldrig til London uten og lete plater, tidl opp Lørdag morgen og en tur til Spitafield market, ikke helt det samme utvalget som Fredags markedet men helt greit. Følelsen og bladdre blant vinyl er godt nokk iblant.
Noen plater blev det ivf
efterm blev jeg lotset rundt på shopping, men klarte og styre gjengen in på noen vetske stopp.
En sen lunch på svågerns klubb, kult ställe
https://homehouse.co.uk/
dårlig bilde kvalitet....
stilig bar! utformet på noe som lignet ett øre?
En tur i gatene og letet etter historisk mark, langt ner i Notting Hill ligger The Elgin her gjorde nog The Clash flest live spillinger genom deres karriere. Hade gjerne vært her i -77 isteden då de nermest var husband her.
Jentene hade en agenda det skulle shoppes! og så blev det for dem, selv levde jeg mitt eget liv rundt i gatene men vi møtte iblant og sjekket så allt gikk fint, førstfødte har passert 18 så en Pimms blev smakt på vid en vetske stasjon
På en meget god Indisk res i South Kensington blev Kvelds maten intatt
Notting Hills beste Italienske is blev dessert
Aldrig til London uten og lete plater, tidl opp Lørdag morgen og en tur til Spitafield market, ikke helt det samme utvalget som Fredags markedet men helt greit. Følelsen og bladdre blant vinyl er godt nokk iblant.
Noen plater blev det ivf
efterm blev jeg lotset rundt på shopping, men klarte og styre gjengen in på noen vetske stopp.
En sen lunch på svågerns klubb, kult ställe
https://homehouse.co.uk/
dårlig bilde kvalitet....
stilig bar! utformet på noe som lignet ett øre?
En tur i gatene og letet etter historisk mark, langt ner i Notting Hill ligger The Elgin her gjorde nog The Clash flest live spillinger genom deres karriere. Hade gjerne vært her i -77 isteden då de nermest var husband her.