Aktuell Rapport hos Cash 63

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Siste rest av overstått bursdag blev sammen med familien, jentene fikk velge det blev en tur til London igen:rolleyes: greit att svågern har plassert seg der så vi sjekket inn hos han

P8090746.jpg

Jentene hade en agenda det skulle shoppes! og så blev det for dem, selv levde jeg mitt eget liv rundt i gatene:rolleyes: men vi møtte iblant og sjekket så allt gikk fint, førstfødte har passert 18 så en Pimms blev smakt på vid en vetske stasjon
    P8090750.jpg

På en meget god Indisk res i South Kensington blev Kvelds maten intatt

P8090758.jpg

Notting Hills beste Italienske is blev dessert
    P8090760.jpg

Aldrig til London uten og lete plater, tidl opp Lørdag morgen og en tur til Spitafield market, ikke helt det samme utvalget som Fredags markedet men helt greit. Følelsen og bladdre blant vinyl er godt nokk iblant.
    P8100762.jpg

Noen plater blev det ivf
    P8090747.jpg

efterm blev jeg lotset rundt på shopping, men klarte og styre gjengen in på noen vetske stopp.
    P8100763.jpg

En sen lunch på svågerns klubb, kult ställe:cool:
    https://homehouse.co.uk/
    P8100766.jpg

dårlig bilde kvalitet....
    P8100771.jpg

stilig bar! utformet på noe som lignet ett øre?
    P8100773.jpg

En tur i gatene og letet etter historisk mark, langt ner i Notting Hill ligger The Elgin her gjorde nog The Clash flest live spillinger genom deres karriere. Hade gjerne vært her i -77 isteden då de nermest var husband her.
    P8100776.jpg

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.305
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Kjenner suget Cash når jeg ser igjen "Spita" og flotte Lnd-bilder. Det blir vanskeligere og vanskeligere å avstå fra MusicMania 2013:)

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Kjenner suget Cash når jeg ser igjen "Spita" og flotte Lnd-bilder. Det blir vanskeligere og vanskeligere å avstå fra MusicMania 2013:)
    skjønner ikke helt vad du mener med avstå???
    Litt svårt før språket, med du mener sikkert kan ikke vente lenge nokk til og dra eller nått sånt:rolleyes:

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.305
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    ...hehe. Klønete formulert av meg sweedisch. Selvfølgelig mener jeg akkurat det du skriver. Du vet at jeg har mye på agendaen i den perioden, men jeg skal kjempe hardt for at reiselysten skal bli tilfredsstilt. Jeg hadde det så hyggelig sist vi var på tur til tross for tempoet ditt. Bra å se igjen bilde av "svoger'n" også. Det var en koselig kar. Hils så mye!

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    de stadig postinger av bilder fra London cash, gir meg lyst til en forhåndstur , bare for å gå opp løypa og varme opp før det store plateslaget.
    Minner meg om de tre årene Lovequeen bodde i London på nittitallet, hadde mer eller mindre klippekort på flyet den gang. :rolleyes: Herlige tider.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    de stadig postinger av bilder fra London cash, gir meg lyst til en forhåndstur , bare for å gå opp løypa og varme opp før det store plateslaget.
    Minner meg om de tre årene Lovequeen bodde i London på nittitallet, hadde mer eller mindre klippekort på flyet den gang. :rolleyes: Herlige tider.
    Takk for det Eros
    Vi kan vel ta en førtur og se Television som du nevnte tidl her i tråden eller?

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Takk for det Eros
    Vi kan vel ta en førtur og se Television som du nevnte tidl her i tråden eller?
    We wish cash. Television er tirsdagen etter messehelga. Vurderer fortsatt å reise på fredag og hjem på onsdag. Skal booke billetter i morgen btw. Alternativt er det Motorhead både lørdag og søndag, Gary Numan lørdag, Steve Harley & Cockney Rebel fredag. Ikke lett, ikke lett. Ender vel opp med hotelrommet, bunke vinyl, platesnurre, rikholdig utvalg fra "godtebutikken" i kjøleskapet, og generelt godt humør. ;)

godt mulig jeg drar torsdag til mandag. Blir i såfall en tur innom SoHo og klubben "Gaz Rockin´Blues" og sønnen til John Mayall.
    Gaz Rockin' Records - Gaz Rockin' Blues

PS. Dumbo er med denne gangen også. :)

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    I en annen tråd kom det opp ang hur lenge som det blitt spillt vinyl plater, måtte sjekke opp litt gammel software før kontroll så man ikke bløffer for mye:rolleyes: Fant en del av mine første plater jeg fikk av min kusin ca -69/70
    Humle&Dumle i farfars mora klocka en klassiker

DSC_0160.jpg

Samt noen Beatles plater og Hep Stars "Farmer John" i elendigt skikk

DSC_0162-1.jpg

Allt oppbevart i en gammel plate pose fra min lokale skivbar som de allerede den gangen brukte som navn:cool: Husker man kunne stå vid disken/baren og lytte på plater med to handholdte venstre/høyre Head-set. Sikkert noen som betaler bra for en slik pose idag også fra tidl -70t.
    DSC_0161.jpg

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    11.922
    Helt i starten, synes jeg og huske at det gikk mest i singler? De Beatles platene vekket minner!!

Petter.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Helt i starten, synes jeg og huske at det gikk mest i singler? De Beatles platene vekket minner!!

Petter.
    Singler var og er format nummer en. Gode enkeltlåter, ikke slappe langspillere. ;)

Moro å finne frem sin barndoms vinyl.
    Selv driver jeg med storrydding i heimen for tida. Satt i går kveld å kikket på platelister fra 80-90-00 tallet. Dæven det er mye jeg angrer meg for at jeg ikke kjøpte den gang tilbudet var der. :p

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Og spille singler er litt og sammenligne med friidrettens 100m action fra start til mål! mens LP litt mer av en langdistanse idrett.

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.876
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Ååååhhh, der kom et blaff fra barndommen Cash!

Anita og Televinken altså....

Anita_&_Televinken_1966.jpg

Selv om jeg nok husker Beppes Godnattstund enda bedre, ... - "fääääärdig!!!"

Beppe Wolgers.jpg

/ Morten

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Hehe, undrar om ikke Beppe hade fått problemer med nån barnavård org (Bris) idag før det programmet:rolleyes: Då kanske du måtte se på Vilse i pankakan også Morten?
    Knepiga saker for en liten gutt og skjønne seg på

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.876
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Ja, den også Cash!

Joda, har reflektert over slikt du er inne på mer enn én gang, det er nok ganske mange barneprogram, norske som svenske,
    som ville fått både Barneombudet og ymse organisasjoner til å sette kaffen i vrangstrupen - i dag....

Men jamen vokste vi opp allikevel, selv uten sykkelhjelm - og minnene er gode, elsket Beppes Godnatstund, Vi på Saltkråkan,
    Pernille og Mr Nelson m.m. ....

ShineySmileysSmile.jpg

/ Morten

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Morro med mimring
    Fant noen gamle bilder fra ungdoms åren, her i -76/77 sittende på tenårs rommet og fordyper seg i ett nytt album kanske? men vad er det? Jeg trur det er Ulf Lundell "Natten hade varit mild och öm"

DSC_0190.jpg

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Og spille singler er litt og sammenligne med friidrettens 100m action fra start til mål! mens LP litt mer av en langdistanse idrett.
    En fin analogi cash!

Er treig som faén, men også seig som faén. 60 metern på skulen gikk trått, men kom igjen på mila... Forklarer nok korfor eg er en album mann og ikkje singel fantast som Eros :)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    fikk sms fra Dumbo idag, han er med torsdag til søndag. Kjenner at jeg så smått begynner å få reisefeber, sier jeg som går ut i ferie allerede etter denne helgas arbeidsøkt. :cool:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Ja det blir ett gøtt gjeng iår også! Elmer midd og Bartesam blir med
    Ellers har jeg tenkt litt over om vi kunne få til en singel kveld her fremover, hade vært morsomt det:rolleyes:
    Kos deg med høstferien Eros.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Blir noen uker høstferie ja. Mulig jeg slenger innom jobben en liten tur eller to før London (!) :D
    Må få til en aften ila høsten, setter igang med totalrenovering av bad til uka, blir nok derfor mye borte fra tiggerstaden de første ukene, gidder ikke å bo oppe i en byggetomt.

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.305
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Du får se å få henne inn på The Voice i 2014.
    Gi meg opsjon på de to eskene med vinyl som står øverst. Da blir bakgrunnen og låta enda bedre :p

Var nettopp en tur innom Amund i Halden på vei hjem fra Sverige. Hentet et knippe skiver, bl.a PF - Pulse. Maaange godsaker igjen.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Du får se å få henne inn på The Voice i 2014.
    Gi meg opsjon på de to eskene med vinyl som står øverst. Da blir bakgrunnen og låta enda bedre :p

Var nettopp en tur innom Amund i Halden på vei hjem fra Sverige. Hentet et knippe skiver, bl.a PF - Pulse. Maaange godsaker igjen.
    Har du vært og smugglet folkøl nå igen! Disse klassiske boksene kan du bare ta om du vill ha dem?
    Hun er ikke så interessert i den der konkurranse syngingen på tv, men kunne nog tenkt seg og få spille inn noen sanger med lite bedre inspillnings utstyr.

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.305
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Folkøl? Nei, men jeg har kjøpt etpar gul-blå som du kan få.

Selg noen andeler i henne og dytt'a innom Pan Lydstudio. Jeg investerer i halve venstreleggen. What's the price? :cool:

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Har fått anledning og sette opp ett drivverk nr2. En VPI Scoutmaster med 10.5 i arm og Dynavector XX2 pu samt att den står på en Ginko plattform. Veldigt morro og høre forskjellene her mellom Vpi og Nottingham, men mer om det senere....

DSC_0462.jpg

DSC_0463.jpg

DSC_0471.jpg

DSC_0473.jpg

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.305
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    "...in memorial".

Kos deg!

PS! Trenger du et et lånetrinn eller step-up, så vet du adressen.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.154
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    "...in memorial".

Kos deg!

PS! Trenger du et et lånetrinn eller step-up, så vet du adressen.
    Takk for det! trenger ett sett bedre rca just nu. Den vil nog bli stående som ett memorial her ja! samt att jeg liker den veldigt godt, spenstig i lyden:)
    Ta en tur over og lytt, du vet adressen:D

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.509
    Torget vurderinger
    27
    Gratulerer med ny spiller Cash! Dette ser flott ut. Gleder meg til sammenligning av de to!

Skink_123

Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Antall liker
    1.448
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Har du sett rock i reykjavik? Om du liker punk burden være midt i blinken ;) dvd!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn