Cash 63
Æresmedlem
Eldste datter og kjæreste som er en kløpper i matlaging! tilbrer en nydelig Pad Thai som en forsinket bursdagmiddag
Vi får ta noen Bombay sammen i Grebbestad
Var ikke klar over hans store samling, før du fortalte det! Så vi får da håpe han har det, snakket ikke noe om plater.
Ellers er det en fin kveld i London 11okt SATOR and The Nomads
Er veldigt gira på dette jeg også, ett engangs tilfelle dette! første gang Sator spiller i London regner med att dem vil gjøre ett godt intrykk.Var ikke klar over hans store samling, før du fortalte det! Så vi får da håpe han har det, snakket ikke noe om plater.
Ellers er det en fin kveld i London 11okt SATOR and The Nomads
Ouch!! har frihelg men spurt om å snurre skiver på bryllyp, ikke sagt 100% ja ennå......... Mulig jeg etter de kommende ukers utvikling i livet fortjener en liten pausestopp i London før vår årlige platemesse noen uker etter.
Takk for tips cash, går rakt inn i kalenderen for "what to do". Min kompis doktor mongo er helt sikkert med.
Har'n ikke vinyl ombord??Kapten Bartesam og mannskap entret havnen her i Grebbestad igår Fikk nå beskuet denne nydelige båt på nære hold, kjemiskt fri fra plast skiller denne virkelig seg ut!!!
I dette tilfelle er digitalis akseptert! Ikke mange som har Infinty Kappa 6 montert i skutaHar'n ikke vinyl ombord??Kapten Bartesam og mannskap entret havnen her i Grebbestad igår Fikk nå beskuet denne nydelige båt på nære hold, kjemiskt fri fra plast skiller denne virkelig seg ut!!!
Pinstripe'n er gjordav Blaster BlasterVilleFet båge den Panheaden - med 70-talls klassisk pinstripe Graphics på tanken m.m. Er det konesykkelen hans, den sorte?
Takk for den Mes Hade vært morro om du dukker opp på London messen!
Helgen uke 46. 13-16 nov er satt avTakk for den Mes Hade vært morro om du dukker opp på London messen!
dato?
Grymt fet båge!Her er ett bilde på Knölen som han kallte den
Det var denne jeg hade i tankene ogsåJeg instalerte Oyaide installasjons kabel. Vær oppmerksom på at den er meget vanskelig og tre i rør, så ikke lag krappe svinger hvis du eventuellt benytter denne.