henger meg på den, fine bilder.Flotte bildet Cash63. Bildene gjorde meg litt øltørst og reisesyk.
Nye riaaer er jo noe av det morsomste og teste ut!!! Dette er vel også et rørriaa med dertil muligheter for rørulling? Finnes ikke noe bedre enn det. . .Ett riaa er på besøk i racket Morro og testa nye ting, mindre morro att det krever en del innspills tid (helt nytt) men jeg hører forskjeller likevel Gud førbjudet i disse dager!!!
VTL TP2.5
Vis vedlegget 256768
Haha visste vel att du skulle va på trå'n rimelig kjappt!Hva ser mine tårevåte øyne? Endelig har du fått deg noen Pmc inn i stua!! Dette er jeg spent på!
Egentlig er hun vel inne på noe der, men nekter og inrømme noe som helst! Idag er det stort sett bare oldboys på veien, henger nog litt ihop med økonomi også kanske?Krokodillen lurer på om du har fått teften av noe som kan minne om 50-årskrisa? Jeg prøver å forsvare deg med at hun bare er misunnerlig. Det nytter ikke som du vet.
Kos deg, men hold deg på veien!
Kan ha en mod postveske på siden. Burde vel strengt tatt få en sånn på plass, pleier alltid og prøve finne noen obskure loppisfynd på mine turer. 7" kan man ha bak i rygg lommen men ikke 12"God helg cash. Finnes det sykkelvesker som er skreddersydd LPer, det hadde vært litt tøft! Nesten så jeg skulle vurdert sykkelappen.
Ta med deg bryggen og kom LasseNår jeg ser disse bildene har jeg virkelig lyst til å komme på en lytt ������ Så har jeg en brukbar brown ale gående som du sikkert vil smake ? ������
mvh
lassemann
Du verden! Den er imponerende der den kikker fram bak rack og høytaler. Kanskje dette er en billigere løsning på og oppnå en enda bedre bassgjenngivelse enn og dra til Uk og handle PMC ?En Velodyne DD15 har krøpit inn i hjørnet bak 1037BE
Vis vedlegget 265806
Etter og fått den opp og gå så er førsteintrykk Kun gjort en enkel setup tilsvidere, her er det ett hav av kalibrerings muligheter som man får sette seg litt mere inn i.
Att subber står og rumler med element som bruker en lang halv dag ut og inn (les slaglengde) stemmer ikke her dette 15" elementet er så vidt i rørelse! likevel skaper det ett massivt lydtrykk som integrerer godt i lydbildet. Og headroom er det masse av
Vis vedlegget 265811
Da finner vi en tid og jeg tar med meg Lagga..Ta med deg bryggen og kom LasseNår jeg ser disse bildene har jeg virkelig lyst til å komme på en lytt ������ Så har jeg en brukbar brown ale gående som du sikkert vil smake ? ������
mvh
lassemann