Alltså dyrt som juling herOslo har jo en lang historie som, ehh, fremskutt kommandoplass for svensker og dansker. Klart holdt i en enkel stil, det meste.
Liker det lille jeg har hørt på ECP2Grattis, Cash!
Har vært nysgjerrig på den en stund selv, men klarte ikke å få ut fingeren og låne da Impulse fortsatt hadde den. Holder et øye på hva du synes![]()
Takk blusernGratulerer med hund!
Noe av det som skaper liv og hygge i heimen for flere av oss.
Aner jeg en hestehandel i familien her? (Ok, du får den PASSen og den ECen, men da skal vi ha en Cocker!)
Oliver er vel og bra, men den kunne også het JOE (Cocker)
Håper dere får mye glede av den fine gutten.
Nei men det kommer hunden att gjøreNy pickup bør ikke koste skjorta da ???
Ikke rart at Oslo er en drittby. Riksantikvar, byantikvar og politikere har latt byen bli rasert i stedet for restaurert siden annen verdenkrigJobb konferanse reise til Danmark. København får ju Oslo og fremstå som en budget by
Vis vedlegget 507142
Jepp helt riktig i Älvdalen centrumVi har vel også sykla forbi den gamle fabrikken?
Husker jeg i midten av 30-årene gikk tilbake til barndomsstedet på Nøtterøy. Klarte å slepe en vanskjøttet og nikotinbefengt kropp opp til til toppen av hoppbakken der. Ikke store greier, altså; en typisk 30-meters bakke, som jeg hoppet med både langrennsski, miniski, jetski og sykkel(!) på som ungdom. Måtte rett og slett fire meg kaldsvettet ned igjen. Ballene hadde tydeligvis krympet med årene, gitt!Min gamle lekegrind fra barndom/ungdoms tid Hönsan kallbadhus er under restaureringhopptornet var nå klart måtte opp og sjekke 10metern som man har stupt utfor mange ganger og landet på hele kroppen
Spørs om man skall prøve seg på en siste dødsing til neste sommer
Vis vedlegget 510694
Vis vedlegget 510695
Skall bare lære han ett og annet om damer først >Varför vänta till nästa år?![]()
Min gamle lekegrind fra barndom/ungdoms tid Hönsan kallbadhus er under restaureringhopptornet var nå klart måtte opp og sjekke 10metern som man har stupt utfor mange ganger og landet på hele kroppen
Spørs om man skall prøve seg på en siste dødsing til neste sommer
Vis vedlegget 510694
Vis vedlegget 510695