Tsunamier er det vel tilstrekkelig risiko for flere av, uten at man aktivt bør legge opp til menneskeskapteJeg utfordrer herved det samlede OVK til konkurranse i dødsing ved dette etablissement ved en høvelig anledning!
Vis vedlegget 510954
|
Tsunamier er det vel tilstrekkelig risiko for flere av, uten at man aktivt bør legge opp til menneskeskapteJeg utfordrer herved det samlede OVK til konkurranse i dødsing ved dette etablissement ved en høvelig anledning!
Vis vedlegget 510954
Hehe hvor tar du det fra sluketDet finnes verre ting enn tsunami.... -konami![]()
Furunåler skall håndplukkes for best resultatBlir nok en rackabajsare her og, sliten som faen etter opprydding i hagen. Helvetes furunåler som blåser inn over alt![]()
Hvor?Gratulerer med ny flott pu schwidikk. Tidsriktig farge atpåtil, men jeg synes at du var litt vel i overkant ufin i den siste kommentaren din altså![]()
Jeg kommer vel til å lide resten av livet for en viss historie som nesten endte godt allikevel.
Hilsen pu-dødaren med ny norsk rekord som vil stå leeenge
PS! Så noen fine lyttestoler i dag som du kunne la stå i bakkant av den flotte sofaen din:
Vis vedlegget 511853
Vi sier oavgjort da
Der fikk du den!!! Yesyesyes. Nå har vel svensken snakket på seg et stort problem? Selv en smørgåstårta på rea er vel neppe redningen nå?
Ikke så farlig! for de damene jeg møtt intill nå husker sikkert heller ikke alltHunder og små barn er klassiske "Chick Magnets"Jeg har hverken hund eller barn
Men det er ikke så farlig, husker ikke hva en bruker disse damene til
lenger... Hej då!
Det vet du allt omSe der! Og hvordan låter det??
Alf ??? Han heter ikke Muttley da ???Jeg og Oliver (Alf) hade en prøve tur løping i dag i marka inn til Lia stua og retur,det gikk litt på kryss og tværs og start og stop skall sies! men insatsen var god
Han er nok ikke noen langdistanse løper! men en god kraftfull spinter
Vis vedlegget 511879
Den står her fortsatt men nå mer som mono forsterkerHvor tok Chapter-en veien Cash 63?
Det er en PL 12030 UK-77 som første utgave hade. Matrix/Runout hieroglyfer har jeg ikke orket sjekketOriginal UK av LOW?
If The kids are United