Björk førstepresser er ikke det værste man kan finne. Jeg har også Post i hylla, men da i en mer mundan repress.Bedrevet litt interiør omorganisering i brakka min idag, da blir det plass til mere platerog for att blidgjøre hun som bor der oppe
kjøpte jeg to nye tepper til første refleksjon
Fant denne Björk plattan i vareopptelling, org press (One little indian) ikke klar over att den fantes her, arvegods forklarer nok saken.
Vis vedlegget 564965
Tenkte du skulle si att du hade den Björk plata på OLI 2×45 uvanlig og skamdyrHar også en One Little Indian pressing hjemme. Skunk Anansie med Paranoid Sunburnt på farget vinyl![]()
Björk har alltid vært noe for seg selv. Jeg har dog sansen for henne.^Bjørk har jeg aldri hatt sansen for. Beste låta hennes er sammen med en som heter Arnold til etternavn![]()
Takk Fosse du beskrever det bedre med sprut/på og dynamisktJeg er enig i at mer gain gir mer sprut. Det låter mer «på» og dynamisk. Men jeg tror at hva som er best avhenger litt av gain ellers i kjeden, riaa-pre-power og ikke minst innspilling, musikktype og preferanser. Jeg har jobbet litt med dette både med Ares mht rørbytte, på Accuphase og nylig på Ear og Luxman - det har store utslag.
Dersom du liker mest mulig gain så er antakeligvis ikke anlegget ditt vanskelig i toppen. Det er bra!
Herlig rom!
Deg spør jeg ikke får bare beskjed om att du har allerede høytalereBare å spørre! Eller ta turen, jeg er gressenkemann mann både i dag og i morgen![]()
Men trenger isf hjelp fra Geriatrisk avd Grorud/Ammerud mht transport, bære hjelp ev? men vill ikke bli ansvarlig for noe hjertesvikt problemerDeg spør jeg ikke får bare beskjed om att du har allerede høytalereBare å spørre! Eller ta turen, jeg er gressenkemann mann både i dag og i morgen![]()
men trur disse er innafor Tom for deg
![]()
Skulle ville haft ett par Array 1400 men finner ikke noen nå, men fant noe annet gammelt JBL rælHva slags høyttalere er det du har på gang nå ?
Regner med at det er røslige saker når de blir sammenlignet med JH![]()
4430
Neida er kjempe fornøyd med Alto, så om det blir handel så blir det vurdert vilket par som blir igjen. Innbiller meg att Pass forsterkeriet også skall kunne funke på 4430.Nåværende ht på vei ut?
Takk for tilbudet, overrasker meg ikke att du stiller oppDa kunne du kanskje trenge en turvillig pæænsjonist?
Men, først får du eventuelt finne ut om jeg har plass i taxi-tralla.
Enig! Bedre med Red light! (district)er min erfaringI hine hårde dager ble blålys aldri forbundet vellyd! Da var det bare å løpe![]()
Og hvis man ikke var rask nok så var svaret: vet ikke hva det er, men det er ikke mitt!I hine hårde dager ble blålys aldri forbundet vellyd! Da var det bare å løpe![]()
Nå er jeg spent. Varmer opp PS Audio riaa for kaffe og jazz til frokost her.Vi tester riaadet formligen stråler vellyd og blålys ut fra boksen
![]()
Den er på listan fortsatt, men etter og hørt på denne i går kveld så får vi se? kjøper ikke Røcklinger olyssnad ivf! Kommer litt mere intrykk om dette riaat senere.Hur går det med testandet cash?
Lagt Röcklinger på hyllan eller vurderas den fortfarande?