Og der kom beskjeden att testen var negativ
hade blitt en veldig annerledes vardag med ett positivt svar.
|
"Hon hadde bara en tann - fittan... och den ska JAG plombera....."En gadd som sprukket etter en gammel rotfylling begynner naturligvis og ulme litt nåjernbindning tanga kan være løsningen
![]()
Med hva da?"Hon hadde bara en tann - fittan... och den ska JAG plombera....."En gadd som sprukket etter en gammel rotfylling begynner naturligvis og ulme litt nåjernbindning tanga kan være løsningen
![]()
Falukorv?Med hva da?"Hon hadde bara en tann - fittan... och den ska JAG plombera....."En gadd som sprukket etter en gammel rotfylling begynner naturligvis og ulme litt nåjernbindning tanga kan være løsningen
![]()
Nenah Cherry var nytt for meg også, men at det er en smått legendarisk plate er definitivt ikke nyttFerdig med enda ett skift, nå blir man virkelig klar over vad det betyr og ha ett jobb att være på. Normalt skulle det vært 7d påske i Grebbestad nå blir det 10d i Groruddalenjaja får lytte til vad Matt Johnson mener om det og være infektered
Ser att svenske Nenah Cherry har vocals på denne platatok 25 år og oppdage det da
Men uten ett vinyl cover så hade jeg heller ikke blitt klar over det skal sies
Vis vedlegget 578063
Med faren til Nenah jazz trumpetisten Don Cherry det svängerLikte nesten best når Neneh var en del av det noe mindre mainstream Rip Rig + Panic
Halla GunnerHalla, Cash.
Hvordan går det med jakten på ny RIAA?
Hører flere skryter om Aura A+, kanskje det er noe å se på, selv om jeg vet du har MF i tankene - den er spennende!
Men jeg har jo en Cary Ph 302 mk2 stående her, så bare å hente hvis du vil prøve.
God påsk!
Skövde er bare en snau time sørover. Og 14 dager karantene, men det går nok over en dag. Skulle vært der nå, men håper sommeren blir mulig.
Det må du også ha motorenSå koselig ut Cashha en fin påske
mvh
Ja snart dags og barbera sig, bena alltså! Slusky skulle ha vaffel steking med avstand idagGod påske til fam. Cash.
PS! Nå har jeg hverken sett deg eller døggen på etpar uker. Du synes å ha utviklet en smule distinkt greyhound-look på sveisen. -Velkommen etter![]()
Ble ingen vafler - kjerringskinnet var i ulageJa snart dags og barbera sig, bena alltså! Slusky skulle ha vaffel steking med avstand idagGod påske til fam. Cash.
PS! Nå har jeg hverken sett deg eller døggen på etpar uker. Du synes å ha utviklet en smule distinkt greyhound-look på sveisen. -Velkommen etter![]()
Det blev avlyst, mistenker han spiste allt selv
God Påske til dere fam Grumps
![]()
Kjerringer fra Gudbrandsdalen blir aldrig kleineBle ingen vafler - kjerringskinnet var i ulageJa snart dags og barbera sig, bena alltså! Slusky skulle ha vaffel steking med avstand idagGod påske til fam. Cash.
Det blev avlyst, mistenker han spiste allt selv
God Påske til dere fam Grumps
![]()
![]()
Stovner senteret er som og gå på zoo, her finnes alle arter veldig triveligDet ble delt ut corona info på flerspråklig brosjyre på Stovnersenteret i dag, var du der og fikk ditt eks.?![]()
Ingen egen tallrik till hunden? Mobbing.