steinost
Æresmedlem
Disse.Grs bånd du skal i gang med?
Order GRS PT6825-8 Planar Mid/Tweeter
Buy the PT6825-8 online at SoundImports ✓ Same day shipping ✓ Low shipping rates
www.soundimports.eu
Disse.Grs bånd du skal i gang med?
Linjene blir enten med eller uten Mundorf diskant I midten.Har du skisser på hvordan du ser for deg Linjene?
En liten pall med 18 stk.Har du testet/målt et eks. av disse i forkant eller gutsa du bare og bestilte en pall?
Kjøper noen puter fra Ikea og river ut fylle. Samme jeg gjorde med basstårna.Jeg har demping rett bak elementene. Føler det gir litt bedre effekt av lyden fremover.
Bruker en litt tykk fillt. Her er før jeg ordna opp i flteret bak.Kjøper noen puter fra Ikea og river ut fylle. Samme jeg gjorde med basstårna.
Hva bruker du som demping?
Har stor Foma støvsuger, overfresen i den ene hånden og suger i den andre. Med saga så er støvsuger inne i de kassene. Drar til seg det meste.All bearbeiding av MDF bør ha gode avtrekk. Det støvet er ikke bra
Ser lovende ut dette Camembert ! Ikke bortkastet heller om du vil benytte hornprofilen, da har du til en 15.etasjes luxus stærkasse (eller staircase på rally-engelsk)
Dæven den var god da kan jo nye typen fuglehund for oss nevenyttige passe på (borkasetter) sikkert ikke alle som tar den.Ser lovende ut dette Camembert ! Ikke bortkastet heller om du vil benytte hornprofilen, da har du til en 15.etasjes luxus stærkasse (eller staircase på rally-engelsk)
Burka- setter?Dæven den var god da kan jo nye typen fuglehund for oss nevenyttige passe på (borkasetter) sikkert ikke alle som tar den.
Vis vedlegget 993248
Greit att jeg får ting gjortPrøvelytting til uka da, er i området...................