united
Æresmedlem
Jeg har jobbet mye med fordommene mine dette året, og nå tro jeg de har vokst seg fine og store. I alle fall blei jeg bare flirfull av å høre på Morgion. For å sitere nominatøren: "dette snakker ikke til meg".
Og eg kan ELSKE musikk fremført av ubrukelige musikereSamtidig kan man (jeg, i alle fall) mislike musikk intenst, selv om den åpenbart fremføres bra av dyktige musikere.
Og eg kan ELSKE musikk fremført av ubrukelige musikereSamtidig kan man (jeg, i alle fall) mislike musikk intenst, selv om den åpenbart fremføres bra av dyktige musikere.
Men ser kor du vil hen. Det er ikke menneskelig mulig å like toto, nei.
Nei, tung musikk er det ikke sånn rent musikalsk. Ser man på tekstene så stiller saken seg helt annerledes. SW lider ikke av å skrive på lykkepillen. FOABP er ei fantastisk skive som jeg setter nummeret før klassiker så får vi se om 10 år om den faktisk er det.Hvordan i all verden kan noen karakterisere dette som tung musikk?
Nevnes stadig i forbindelse med f.eks Katatonia, MDB og deristrøket?
Porcupine Tree – Fear Of A Blank Planet
(som NÅ er tilgjengelig på Spotify )
Var det ikke Sluket som sa det?: Av og til er god pop god pop?
...eller noe sånt....
...OK ser feilen: Poenget mitt var Porcupine Tree: ' Fear of a Blank Planet' nevnes som en referanse i forhold til tung prog - ala Katatonia.tja, er det noen som har gjort det da? Andre steder de har skrevet det?
Det nærmeste her i tråden er vel faktisk du som har kommet, med Litt tungsindig kanskje?
Men ser kor du vil hen. Det er ikke menneskelig mulig å like toto, nei.
Same difference. Poenget mitt er at det ikke nødvendigvis blir "bra" for alle, bare fordi musikerne er gode.
Pianoet: The Velvet Underground. - White Light/White Heat.Hørt platen bare et par runder og synes det er riktig så ørevennlig, enkel og grei musikk (alt trenger ikke være så komplisert ) som jeg har satt opp på innkjøpslista.
Minner meg veldig om et eller annet jeg har i samlingen, men er ikke tale om at jeg finner ut hva det er (spesielt spor 1).
Anlegget så lyset i formiddag, plasten ble sprettet av vinylen idag, bokstaver blir tastet ned ila morgendagen, akkurat nå er det jobben som har fokus til utpå natta.Hva skjedde med annmeldelsen til Eros?
Mjoa,Den var god Townes
Det er igrunnen slaktene som er de morsomste
Selv synes jeg Marillion stort sett er god knall.Ikke at jeg hører så mye på de,men til tider syns jeg det er morsomt.
So e ej også veldig glad i Toto ;-)
Liker du Toto vil du elske denne!Den var god Townes
Det er igrunnen slaktene som er de morsomste
Selv synes jeg Marillion stort sett er god knall.Ikke at jeg hører så mye på de,men til tider syns jeg det er morsomt.
So e ej også veldig glad i Toto ;-)
;D
Ja nå er jeg her. Har hatt pcshutdown og har nettopp fått faenskapet i gang.Rolfozzy? Er du her?
Det er som vanlig greit å starte diskusjonen nå som klokka har blitt 12.