Nei det er fortsatt Heed som kroner benken her.Det klarte han dårlig @X-Cell
Har du fått deg nytt kraftverk? Rør slede?
Primaluna var regelrett fantastisk.. spilte med full tyngde på lave volum og så klokkerent at man glemte helt av volumet.. og i trodde med bare 38w eller noe så hadde den stålkontroll på palladium som ifølge målinger er tungdrevne og slem.Lurer på å få meg rør i et oppsett nr2. Rør og horn som er noe helt annet enn hva jeg driver med til daglig
Hadde vært gøy å teste.Primaluna var regelrett fantastisk.. spilte med full tyngde på lave volum og så klokkerent at man glemte helt av volumet.. og i trodde med bare 38w eller noe så hadde den stålkontroll på palladium som ifølge målinger er tungdrevne og slem.
Men det rare var at heed'en som står her har en varmere og mer organisk lyd. Den høres mer ut som rør enn primaluna gjorde.
Og på palladium så er den organiske og søte lyden helt perfekt.
Ja det er fult fortjent og forståelig..Hadde vært gøy å teste.
Ser de får mye skryt de Primaluna greiene.
Takk for det.Dette blir bedre og bedre alfamannen. Har du prøvd å sette noe av dempingen i front oppe på senteren? Mitt øyemål sier at du ikke treffer førsterefleksjonen på frontveggen?
Til skrekk og advarselSer en Harstadværing oppå racket.. også kalt alien..
Tror han klokker det inn med prosessorenSynes ditt lydrommet ser ganske rått ut - og stadig bedre Opplever du noen problemer med å ha frontene så langt mer ut på gulvet enn senteren?
Ok, bra å høreTakk for det...
Absolut ikke, tvert i mot så er jeg tilnærmet spot on med LCR for Trinnovs Speaker placement manual.
Jeg ble nok litt "lurt" av dette bildet.Speilbilde inn til galskapen