Takk for en svært likandes prøvelytt alphamale. Men som forrige gang, alt for kort tid.
Dette må vi bare leve med, småbarnspappaer vi er. Blir jo ikke så mye tid til musikknytelse, men du har jo tross alt et system å høre på når du har tid.
Jeg derimot har null tid til denslags luksus og har stuet vekk hele skiten i boder og skap inntil videre. Nok om det.
Bildene lenger opp i tråden her er flotte, men rettferdiggjør absolutt ikke utseende og finish på dine nye B&W.
Og se disse i levende live er noe helt annet, makan til flotte skulpturer og fine detaljer er sjeldent syn.
For ikke å snakke om lyden. Hvordan skal jeg beskrive den? En kombo av gode studiomonitorers nøytralitet og detaljerikdom parret med velbygde hornhøyttaleres dynamikk og live følelse. Stor bredde og dybde i lydbilde når opptaket tillater det. Godt gjort å få til det med så vanskelige arbeidsvilkår rom og plassering gir hos deg.
Det kan du vel i hovedsak takke Trinnov ADA TEQ'en for.
Vi fikk jo indentifisert litt grums i 500 hz området som du fikk fiksa litt på. Ikke like tydelig å høre på enkelte musikksjangere, men jeg synes det ble litt mer ro over gjengivelsen etter dette. Fikk kanskje litt bedre dynamikk, bedre kontrast og luft. Vanskelig å skru DSP når mulighetene er så utallige på innstillinger. Øvelse gjør mester.
Skjønner godt at eiergleden ved sånne kreasjoner er høy, når det i tillegg låter så bra er jo hele pakka komplett. Nyt og kos deg med dette i laaang tid før oppgraderingsspøkelset kommer og tar deg. Jeg tror du fortsatt har potensiale til lydforbedring slik systemet er i dag, men da må du jo få tid til å grave dypt i Trinnov-materien. Kanskje egen sutre-bu med akustikktiltak på sikt også?
...og takk for god kaffe.