alphamale
Hi-Fi freak
Sitter du å venter på foten i gips nå lissom
Du får stikke innom Asker for en kontroll av lyden.Vel!
2 nye uker unnagjort i Nordsjøen.
klokka sier jeg har sovet 11 timer og 43 minutter her hjemme nå. Bodybattery var 100% og hvilepulsen på 43 bpm.
Alpha er klar for nye eventyr mao
Jeg bruker lite tid på hfs, skjerm og tv generelt når jeg er på jobb. Prioriterer trening, restituering og søvn sammen med de 12 timene jeg jobber.
Så jeg gleder meg til å tråkle gjennom for å se hva ugang dere har funnet på siste par uker
Når som helst egentlig.....Hos meg eller degNår blir det øl Birger ?
Ja nå er det ikke så lenge siden jeg var der da, men han har jo gjort noen endringer etter at du var der, så kanskje jeg må tilbake?Du får stikke innom Asker for en kontroll av lyden.
Du må vel ingenting, men han annonserte en forbedring og ønsket meg inn en gang til. Du har jo de perfekte øra, så sikrere hvis du drar hvis han skal få en fornuftig tilbakemeldingJa nå er det ikke så lenge siden jeg var der da, men han har jo gjort noen endringer etter at du var der, så kanskje jeg må tilbake?
Eller må jeg, mener du?
Bare gi beskjed, jeg kan hente/bringe.Ja da er det best at JEG drar dit.
Ja! så kan jeg drikke øl, og du kjøre rundt på meg dit jeg pekerBare gi beskjed, jeg kan hente/bringe.
Om det blir øldrikking så blir det vrient med levering - men går å dele lytting og øldrikking i 2 deler selvsagt. Vi finner som alltid ut av detteJa! så kan jeg drikke øl, og du kjøre rundt på meg dit jeg peker
Så konklusjon: kjøp billig anlegg og bruk resten av pengene på øl?Helt umulig å analysere en gjengivelse av et system på en snurr.
Jeg har prøvd!
Og jeg konkluderer med at ALT låter fett med mye promille
Så nå ligger du der med armen i fatle, og basstårna står der og ler av degSorry.
Men troverdig lydgjengivelse kombinert med eks. whiskey kan herved avkreftes fra mitt ståsted.
(likevel, selv om jeg traff basstårna i kjelleren med ca. 20 km/t, så spilte dem eksemplarisk, til tross for brudd i to fingre)
God lydgjengivelse kan KUN bekreftes i nykter tilstand.
Plopp