SigbergAudio
Bransjeaktør
..eller meg. Kanskje jeg trenger nytt body batteri.Må jo være noe galt med klokka da
..eller meg. Kanskje jeg trenger nytt body batteri.Må jo være noe galt med klokka da
nei, da er det typ 5 eller 0.Eller kanskje du sjekker status når du legger deg
Og din HRV? Hva er nivået der?nei, da er det typ 5 eller 0.
7 dagers gjennomsnitt er 34ms i øyeblikket.Og din HRV? Hva er nivået der?
Interessant. Dårlig søvn? Stressa hverdag? For mye snus/røyk/alkohol? ADHD diagnose? Jeg bedrer mine søvnpoeng fra typisk 60 til 90-95 med 3mg Melatonin og samtidig unngår å spise etter kl 18.7 dagers gjennomsnitt er 34ms i øyeblikket.
Soving gjør man når man har blitt gammel + i helgeneInteressant. Dårlig søvn? Stressa hverdag? For mye snus/røyk/alkohol? ADHD diagnose? Jeg bedrer mine søvnpoeng fra typisk 60 til 90-95 med 3mg Melatonin og samtidig unngår å spise etter kl 18.
Beklager alphamale!
Dårlig søvn og stressa hverdag. Tester ut Melatonin for tiden, det hjelper litt.Interessant. Dårlig søvn? Stressa hverdag? For mye snus/røyk/alkohol? ADHD diagnose? Jeg bedrer mine søvnpoeng fra typisk 60 til 90-95 med 3mg Melatonin og samtidig unngår å spise etter kl 18.
Beklager alphamale!
Shit!Interessant. Dårlig søvn? Stressa hverdag? For mye snus/røyk/alkohol? ADHD diagnose? Jeg bedrer mine søvnpoeng fra typisk 60 til 90-95 med 3mg Melatonin og samtidig unngår å spise etter kl 18.
Beklager alphamale!
Når vi var på messa i Horten gikk jo alt bananas.Dårlig søvn og stressa hverdag. Tester ut Melatonin for tiden, det hjelper litt.
Høres ut som en vanlig tirsdag her hos meg. Neida!Stressa, dårlig søvn, lite mat, fyll og fanteri, høy musikk, dårlig musikk, dårlig lyd
Sånn jeg husker det stjal du med deg fire-fem kokte egg fra frokosten og bestilte to middager på den indiske restauranten, så at du fikk lite mat vet jeg ikke om jeg kjenner meg igjen ilite mat
Søvnpoeng?Høres ut som en vanlig tirsdag her hos meg. Neida!
Men da jeg våknet i dag hadde jeg 59 i body battery f.eks, og det føles litt sånn og.
65. Men den viser ikke alltid riktig, fordi jeg våkner ganske ofte etter 1-1.5t, og da hender det klokken tror det er da jeg legger meg, og tracker da at jeg sover 1-1.5t mindre enn jeg egentlig gjør. Jeg går inn og korrigerer det av og til men husker det stort sett ikke.Søvnpoeng?
Sikker på at ikke pulsen steg der pga man crush?Når vi var på messa i Horten gikk jo alt bananas.
Som om klokka var på en annen arm. Der gjorde vi jo alt det gale.
Stressa, dårlig søvn, lite mat, fyll og fanteri, høy musikk, dårlig musikk, dårlig lyd
Kan være det gikk til helvete når jeg møtte degSikker på at ikke pulsen steg der pga man crush?
Avbrutt søvn er nok ganske ødeleggende.65. Men den viser ikke alltid riktig, fordi jeg våkner ganske ofte etter 1-1.5t, og da hender det klokken tror det er da jeg legger meg, og tracker da at jeg sover 1-1.5t mindre enn jeg egentlig gjør. Jeg går inn og korrigerer det av og til men husker det stort sett ikke.
JA det stemmer det.Sånn jeg husker det stjal du med deg fire-fem kokte egg fra frokosten og bestilte to middager på den indiske restauranten, så at du fikk lite mat vet jeg ikke om jeg kjenner meg igjen i
Vet ikke helt, har "alltid" sovet dårlig i den forstand at jeg bruker tid på å sovne og gjerne våkner 1-3 ganger i løpet av natta.Avbrutt søvn er nok ganske ødeleggende.
Er det noen spesiell grunn til at du våkner, eller blir du vekket av noe?
Glemte dårlige vennerNår vi var på messa i Horten gikk jo alt bananas.
Som om klokka var på en annen arm. Der gjorde vi jo alt det gale.
Stressa, dårlig søvn, lite mat, fyll og fanteri, høy musikk, dårlig musikk, dårlig lyd
Jeg prøvde å moderere meg for en gangs skyld.Glemte dårlige venner
At du må opp å tisse 1-3 ganger/natt henger sammen med alder Klarer selv 12+ timer soving i et strekk når jeg har muligheten.Vet ikke helt, har "alltid" sovet dårlig i den forstand at jeg bruker tid på å sovne og gjerne våkner 1-3 ganger i løpet av natta.
Haha, ja det er nå fair nok, men jeg våkner ikke nødvendigvis av at jeg må på do. Man har vel ca 90 minutters søvnsykluser, dvs hvert 90. minutt sover man ganske lett. I den perioden våkner jeg ganske ofte.At du må opp å tisse 1-3 ganger/natt henger sammen med alder Klarer selv 12+ timer soving i et strekk når jeg har muligheten.
Du kan sjekke stressnivået ditt i løpet av natten. Du kan også sjekke body batteri status i løpet av søvnen. Da kan du begynne å nøste i hvorfor du sover så lett.Man har vel ca 90 minutters søvnsykluser, dvs hvert 90. minutt sover man ganske lett. I den perioden våkner jeg ganske ofte.
Jeg trøster meg med at jeg i dag kan lese i Aftenposten at de som sover godt er dummere enn meg.Du kan sjekke stressnivået ditt i løpet av natten. Du kan også sjekke body batteri status i løpet av søvnen. Da kan du begynne å nøste i hvorfor du sover så lett.
Snorking ? Søvnapné?Haha, ja det er nå fair nok, men jeg våkner ikke nødvendigvis av at jeg må på do. Man har vel ca 90 minutters søvnsykluser, dvs hvert 90. minutt sover man ganske lett. I den perioden våkner jeg ganske ofte.
Resten av huset snorker, jeg snorker ikke. Det hadde jeg hørt.Snorking ? Søvnapné?
Jeg tror jeg har funnet grunnen ti den dårlige søvnrytmen din @SigbergAudioHaha, ja det er nå fair nok, men jeg våkner ikke nødvendigvis av at jeg må på do. Man har vel ca 90 minutters søvnsykluser, dvs hvert 90. minutt sover man ganske lett. I den perioden våkner jeg ganske ofte.