motoren
Æresmedlem
Gratulerer med flott spiller En 103r må jo være et godt valg
mvh
mvh
Noen som aner hvordan dette skal kobles? Er jo ikke noen fargemerking på noen av delene. Skal det bare kobles parallelt rett ovenfor hverandre?
Vis vedlegget 988720
Det står på pickupen:
Sønnen drar til Japan om tre uker.HoJ hvor får du tak i en 301 mk2?
Sikkert en god pu for noen men jeg hadde en for noen år siden og likte den ikkeVakkert... Må gi tilbakemelding, jeg er på nippet til å besteille en Denon 301 mk2 om noen uker.
Hva likte du ikke med den? Ser den får ekstremt god reviews.Sikkert en god pu for noen men jeg hadde en for noen år siden og likte den ikke
mvh
Den var rett og slett grå og kjedelig i mangel på bedre ord, gikk over til AT33ev som jeg trivdes godt med en stundHva likte du ikke med den? Ser den får ekstremt god reviews.
Er nok for tidlig å si noe om det. Spilte bare et par platesider for å sjekke innstillingene på RIAA, og utover stifttrykk og at armen er i vater, har jeg ikke sjekket monteringen. Tror også den bør gå seg litt til før jeg kan si noe vettig.Er du fornøyd med Denon Einstein?
Og slenger du på to søte REL t5 eller t7 så har du en ekte fullfrekvens sakStadig limponert over disse små rakkerne. Tighte og rytmiske og en virkelig flott mellomtone. De vokser selvsagt ikke inn i himmelen, men spiller stort og med ,"foot tapping" og nailer det rytmiske. Har selvfølgelig ikke det trøkk som større høyttalere.vil gi. Men man trenger ikke være så stor når en god bløff gjør samme nytten.
Vis vedlegget 990033
Ja, har tenkt på det, for å fylle på. Takk for tips.Og slenger du på to søte REL t5 eller t7 så har du en ekte fullfrekvens sak
.....og selv da gir den ikke "det siste lille" i bassen.......Denon DL 103 R er en knall pu men må ha en tung arm for optimal ytelse.