Det kunne faktisk blitt litt utfordrendeGlad jeg ikke må klemme nedpå en av de der hver gang jeg ser solen her på Tenerife
Takk for det, Karmana. Var et poeng at de passet estetisk inn. Tenkte også å kaste emballasjen, men kona nektet. Hun sa at det blir vel en høst i år også. Ikke vet jeg hva hun mente med det.Slitan! Kjekt at du syntes du har truffet blink på lyden. Gjør seg også godt sammen med spileveggen.
Takk. Ikke tenk på det, ikke så farlig med meg. Jeg klarer meg. Kanskje….Gratulerer!
Den ene ettermiddagen jeg blir sittende fast på isolat på jobb, så flesker du til med oppakking? Det er uflaks, det!
Ja, er lekre. Liker det forseggjorte og disse er virkelig det. Er toveis med enkelt filter og har trua på det.Grattis med lekre høyttalere, spennende med dáppolito konstruksjon
Ja, var et par brukte Edena jeg tenkte på å kjøpe tidligere, jf. ovenfor om at jeg vurderte Apertura tidligere. De var imidlertid i rosewood, som ikke var helt godtagbart interiørmessig. Uansett glad for at jeg gikk for disse. 50 watt gir mer enn plenty headroom, når man først har diskutert det.Et merke som står høyt på nysgjerrighet listen her og har gjort det i mange år.
Da spesielt Edena modellen