Alt er relativt hos Einstein

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Einstein

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Antall liker
    4.367
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Prefab Sprout har lenge, lenge vært innenfor her 😊 føler meg litt "hjemme" i denne tråden 😬😁
    Prefab Sprout er mine husguder😍 med flere🙄 From Langley Park er nok kanskje den plata jeg spillt flest ganger? Og dem har god lyd på deres popmusikk👍
    Ja, mye flott fra Prefab Sprout. Musikken ligger ganske langt fra de sjangere jeg ellers hører på, men det er noe med Prefab Sprout som treffer. 😊

Einstein

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Antall liker
    4.367
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Pass deg så ikke Bonus lokker deg over på Naim kjøret. Da vil du alltid kun være nesten fornøyd og alltid lure på hvordan et hakk opp i hierarkivet ville vært……..og det samme gjelder på tilhørende strømforsyninger 😆
    Jeg har nerver som ei ku - som de sier i Finland - så står i mot. 😊

Er litt redd at Naim kanskje kan bli noe for energisk på akkurat disse høyttalerne. Før hjemlån og kjøp trålet jeg nettet for anmeldelser og kom over en noe fargerik tysk forhandler som beskriver lyden som «Dynaudio på ecstasy», så tror jeg skal holde det litt rolig i frontenden. Var vel kanskje det jeg opplevde med Moon; at det ble noe for voldsomt. 😊

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.648
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg har nerver som ei ku - som de sier i Finland - så står i mot. 😊

Er litt redd at Naim kanskje kan bli noe for energisk på akkurat disse høyttalerne. Før hjemlån og kjøp trålet jeg nettet for anmeldelser og kom over en noe fargerik tysk forhandler som beskriver lyden som «Dynaudio auf Ecstasy», så tror jeg skal holde det litt rolig i frontenden. Var vel kanskje det jeg opplevde med Moon; at det ble noe for voldsomt. 😊
    Det naturlige valget for upartiske er selvfølgelig Ayre 😆 Følelsen av en kombinasjon av rør og transistor i en fløyelshanske. Men for all del, ikke hør på vante fjellfolk 😆

Bonus

Medlem
    Ble medlem
    23.09.2024
    Antall liker
    117
    Sted
    Trondheim
    Pass deg så ikke Bonus lokker deg over på Naim kjøret. Da vil du alltid kun være nesten fornøyd og alltid lure på hvordan et hakk opp i hierarkivet ville vært……..og det samme gjelder på tilhørende strømforsyninger 😆
    Du har et poeng K 😊 Heldigvis har Naim slanket sortimentet kraftig, valgmulighetene er få.
    Trådeier trenger ikke tenke på press fra min side, virker som han klarer seg utmerket på egenhånd. Det er masse annet fint å velge i der ute.

Einstein

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Antall liker
    4.367
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Det naturlige valget for upartiske er selvfølgelig Ayre 😆 Følelsen av en kombinasjon av rør og transistor i en fløyelshanske. Men for all del, ikke hør på vante fjellfolk 😆
    Tviler ikke og har tenkt tanken om Ayre, i så fall måtte det være noe brukt og i svart. Sølv synes jeg ikke blir helt feng shui i vårt stilsikre hjem. 😉 Men er jo ikke lett å finne…. Har noe på innkommende, så får jeg se. 😊

Einstein

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.12.2014
    Antall liker
    4.367
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    3
    Ellers var det en flott opplevelse på vår faste helgetur i fjæra forrige helg. Mildværet hadde løsnet is - antakelig i fjorden i nærheten - og den drev i land som fantastiske isskulpturer. Litt redigering måtte til for å prøve å få frem effekten. Bruker bare Iphone, men muligens jeg skal rote frem et lite Fujifilm-kamera jeg har liggende. 😊

IMG_8639.jpeg
    IMG_8653.jpeg
    IMG_8649.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn