NusseligFull oppussing i Industrial Grey… nytt rom og nye forsterkere, kabler … Føtter/ben med justerbare spikes på 817A. Pass First Watt. Horn-subber! Vis vedlegget 822801 Vis vedlegget 822802 Vis vedlegget 822803 Vis vedlegget 822804 Vis vedlegget 822805 Vis vedlegget 822807 Vis vedlegget 822808 Vis vedlegget 822804
Hjul og Altec funke bra180˚! Fint med sub på hjul for raske forsøk/test mm.. Vis vedlegget 822818
Først ble jeg kastet ut av stuen og nå klager kona på at hun «ser så lite til meg»…Framifrå "prisbelønnet toroms" det der!! Må være deilig å lene seg tilbake og høre på musikk i det rommet der.
Vinyl snurre på toppen av en talerHjulet er jo oppfunnet, så det må/kan brukes.... Vis vedlegget 823078
Vellkommen!Ikke langt fra meg til Skedsmokorset....
det oppsettet ditt er faktisk noe av det tøffeste jeg kan tenke meg.
Altec, rør og hardbop hos meg
Hva som er rett her avhenger av om du vil en A5 eller en A7 Avhengig om du har 515 eller 416 basser i ditt 828 kabinett. A5 med 500 hz deling og 288 16g/1005 eller A7 500/800hz 902-8. Her er en oversikt over hva de forskjellige Voots består avSkulle gjerne hatt fatt i de rette toppene til disse på bildet. Det er vel multicell som originalt er sammen med disse? De spiller uansett morsomt og det er et knall kontoroppsett.
Vis vedlegget 825882 Vis vedlegget 825883
Jeg har hatt en del kommunikasjon med Werner i forbindelse med dette filter. Han har velbegrunnet svar på alt rundt disse filtre, mye erfaring og tanke bak! Bra håndverk i tillegg og priser som i dagen High-end verden nesten blir en pølse i slaktetiden.Han er ganske dyktig på filtre, og bruker barske komponenter. Stor forbedring fra standard 604 filter hos en bekjent. Kostet ikke all verdens heller.
Herlig høytaler, hærlig rom og anlegg, herlig trumpet og vokal
Det kommer nokk til å «henge» litt her. Filtret står nå i sommerhuset i DK og jeg er på Kreta ut august…Helt klart. En no shit guy. Er alt for få slike personligheter etterhvert.
Se å få koblet opp og spilt litt nå da!! Ikke henge her
er dette et bra kit?Du kan få dem reconet til 414A. Verdens beste (bass)/mellomtone...
Notorisk kjent for dette, enkelte jbl samme greia. Altec's nyere "Fat Lip" 16" (egentlig 15") elementer er mye bedre på dette men det er fortsatt mulig å dra chassis skjevt ved bakmontering p.g.a. de tykke pakningene. Bedre å montere de stumt forfra, metall mot baffel.Forresten, så er chassiet på disse tidlige Altec veldig fleksibelt. Skurringen kan være voice coil som tar borti. Når disse skrues fast kan du på en måte rette opp hele greia med ulikt moment på hver skrue. Men her må man være forsiktig, ikke overdriv momentet!