Figge
Generalkonsul OVK i Svealand
Samt inte lika vacker.
Samt inte lika vacker.
Mer som den fula ankungen, men jag diggar den japanska puristiska no-nonsense approachen i all sin enkelhet.Samt inte lika vacker.
Sitter nå her..Nå er jeg spent på hva lytterintrykket blir! Håper ikke du skal ut på jobb i helgen . . .
Den kom tydligen tidigt i år!nå er det snart jul på Svartskog.........
Hej Bonus, Rais Q-tee menar jag den heter. Blev köpt hos Varmefag Kakkel & Peis Spesialisten i Drøbak en gång i tiden.Hei Crossvind
Er det lov å spørre, hvilket merke er peisovnen din? Flott og tidløs design imo.
Vh
Snyggt!
Hej @jarsteDeilig pickup. Jeg må nok snart bytte ut min pickup og en DaVa er veldig fristende. Vet du hvor jeg kan lese litt om de ulike modellene og priser og sånt? Følger det med PSU eller er det noe man må skaffe et annet sted?
Har fått med mig att den har alla de kvaliteterna, så det var en enkel sak att dra den med sig hem.Duets er en fantastisk plate, og velegnet testskive
Hvor var kontorer på tur i dag?
Översta sånn ca i höjd med Senja mot nord och det nedersta i höjd med Steinkjær mot väst.Hvor var kontorer på tur i dag?
Ok regner med kontoret da er en cockpit?Översta sånn ca i höjd med Senja mot nord och det nedersta i höjd med Steinkjær mot väst.
I den grad det er interessant å vite…. bildet du la ut ledet oss til kjøp av to Raisprodukter. Peisinnsatsen 600-3 monteres hjemme i stuen som er under oppussing, mens en Q- tee 2, tilsvarende din monteres på hytta.Hej Bonus, Rais Q-tee menar jag den heter. Blev köpt hos Varmefag Kakkel & Peis Spesialisten i Drøbak en gång i tiden.
Fantastisk skive, som jeg hørte for første gang på Munchen messen i 2018. Fikk den også omsider på vinyl fra samme sted før sommeren og må innrømme at jeg har spilt den et par ganger, selv om det ikke ennå er jul.Så bra @Bonus Hoppas ni blir nöjda med ny peis både hemma och på hytta. Den är flitigt brukt här om vintern och värmer gott och bränner rent.
————————————————————————————————————————————————————————
Fick tag i ett exemplar av Cantate Domino hos @Hifi&Vinyl som jag hämtade i dag. Denna har jag egentligen varit på jakt efter en stund så glädjen var stor då jag klarade nappa till mig ett ex innan de försvann. Som barn av två musicerande föräldrar, som sjöng i flera körar samtidigt, har jag bokstavligt talat vuxit upp med nästan hela repertoaren på den skivan, genom varje jul. Det sitter nästan i mitt DNA och jag flyttas 40 år tillbaka i tid när jag hör på det.
Denna skal lyssnas på till jul.
Vis vedlegget 1074279
Skal väl erkänna att jag gjort detsamma, men då från tråkig Spotify och inte en sånn fancy «The super analogue disc» som @jorwed_ slänger omkring sig med.Fantastisk skive, som jeg hørte for første gang på Munchen messen i 2018. Fikk den også omsider på vinyl fra samme sted før sommeren og må innrømme at jeg har spilt den et par ganger, selv om det ikke ennå er jul.
Din Bergmann har kommet til et godt hjem og blir daglig satt stor pris påSkal väl erkänna att jag gjort detsamma, men då från tråkig Spotify och inte en sånn fancy «The super analogue disc» som @jorwed_ slänger omkring sig med.
Nej, nu fick jag mer lust! Synd bara jag saknar skivspelare om dagen.
Tack för sist Erik! Ingenting glädjer mig mer. Känns bra att veta att den kommit till ett gott hem och att den ger daglig glädje.Din Bergmann har kommet til et godt hjem og blir daglig satt stor pris på
(Ja tack!) Ser två Neumann DST, men är det Neumann drivverk?