- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.158
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Praise the Lord of reel to reel!
Det skal gudarna veta! Nu får vi se om jag kan invitera mig själv bort till Drøbak en dag för tapeinspiration. Det är det möjlighet för där skal vites. Tack förresten och god helg.Gratulerer, Cross! Det skal lønne seg å holde ut, vet du!
De har slike optiske kabler på Biltema, varenr 84763, kr. 45,- fungerer utmerket.Det kom plötsligt en liten nätt sak, ..... (Må få tag i en optisk kabel med minijack innan jag får testat AE)
Hade sett mig ut en hos CO. Bor mitt mellan Biltema på Sofiemyr och CO på Lambertseter. Formen i morgon avgör..De har slike optiske kabler på Biltema, varenr 84763, kr. 45,- fungerer utmerket.Det kom plötsligt en liten nätt sak, ..... (Må få tag i en optisk kabel med minijack innan jag får testat AE)
![]()
Må da være godt å kjenne at man har gjort seg fortjent til lønna=crosswind;2626052
Gårdagen var en av de minnesvärda. Brukar bli ett par av de i löpet av vintern.
finnes på tape i Drøbak....![]()
Hade chefen i Hurtigruten på besök i cockpit innan avgång i Tromsø sist det blåste mer än vanligt. Fick veta att båtarna låg i hamn från Lofoten och nordöver och att han var glad flygen gick.Når flyene står tar man båten
![]()
-BB-
Hehe, du såg "dyra" med citationstecken ja. Trodde inte det skulle ske nej!Den kanskje største fordelen med tape er at vinyl med ett blir så billig ...
egentlig greit, da hamster-genet får roet seg litt....Den kanskje største fordelen med tape er at vinyl med ett blir så billig ...
Och där sliter jag. Har tur till både Molde och Tromsø i nästa vecka. Molde med, vad jag förstått, ny vinylbruktbutik och Tromsø med Backbeat. Klarar inte gå ut av butikerna utan att hamstergenet tagit över..egentlig greit, da hamster-genet får roet seg litt....Den kanskje største fordelen med tape er at vinyl med ett blir så billig ...
nå skaffer jeg meg bare det jeg vet jeg kommer til å spille..ikke bare det jeg"mangler"![]()
Ja.. köpte en knapp till blodpris av de, men måtte då den inte lot sig uppdriva andra ställen. Har sänt de en mail så får vi se.ingen aning, men de er pissedyre på tapemaskindeler!
Hej Andreas, spottene är köpt hos SML lighting och heter Spina Elbow.Hvor har du handlet disse fantastiske spottene og skinnene fra crosswind?
De var nydelige!!!
Mvh
Andreas