Begynner å bli en lang liste ...Nei, litt lenger ut. Men ikke så mye, bare en km. eller to. Var der og så på den den gangen, men var redd for reisevei. For en dust.
Begynner å bli en lang liste ...Nei, litt lenger ut. Men ikke så mye, bare en km. eller to. Var der og så på den den gangen, men var redd for reisevei. For en dust.
ov&vk var på koselige kafe besøk i helgen! Lørdag i Kungshamn Søndag i Grebbestad trevliga priser også 2 kaffe med 2kanelbullar 80kr.Enig! På fina sommardagar är det smäckfullt där av både tillresta och fastboende, men det är nog magrare dagar när våren startat som den gjort. OV&VK bör härefter lägga sina fikapauser hit!
Kunde fint tänkt mig att bo där. Enda aberet just nu är att det bara ligger ett sted ute till salgs och det för 21 miljoner. Tydligvis 42 mål tomt sa innehavaren till kolonialen, men likafullt..
Och smörgåstårta tyckte jag mig se på ett bilde ette eller annet sted Hur som helst, två kaffe och två kanelbullar för 80 riksdaler slår en latte till 50 spänn i Tromsø vilken dag som helst.ov&vk var på koselige kafe besøk i helgen! Lørdag i Kungshamn Søndag i Grebbestad trevliga priser også 2 kaffe med 2kanelbullar 80kr.Enig! På fina sommardagar är det smäckfullt där av både tillresta och fastboende, men det är nog magrare dagar när våren startat som den gjort. OV&VK bör härefter lägga sina fikapauser hit!
Kunde fint tänkt mig att bo där. Enda aberet just nu är att det bara ligger ett sted ute till salgs och det för 21 miljoner. Tydligvis 42 mål tomt sa innehavaren till kolonialen, men likafullt..
Heja Sverige
Jepp! Den står på min inköpslista cash. Bra att höra att hon levererar i båda grenarnaNog var vel du litt intrs i frøken Esperanza Spalding? Isf bør du investere i siste album! Hon både ser og høres bedre ut enn tidl
Vis vedlegget 379819
Fine stoler! Ikke for store og ikke for moderne. Kan jeg spørre hvor jeg finner dem?Lite hifi om dagen, men ska försöka klämma in min välförtjänta del snart. Fått in ny(a) lyttestolar med lägre rygg och farligt bekväm sittställning. En av de skönaste fåtöljer jag någonsin satt min bakdel i. Får återkomma med bilder från en annan vinkel snart.
Takk!Bruno Mathsson "Karin". Osäker på vem som förer de i Norge, men finns i flera butiker i Sverige. Exempelvis här
https://www.svenssons.se/formgivare...son&__ob=p_null,n_null,pr_null&__pn=1&__pz=24
Våra är från en auktion i Sverige.