M
MusicBear
Gjest
Hjemmesløyd?KisterSamme det vel . Så lenge det spiller musikk - er det greit for min del
Vis vedlegget 837924 Vis vedlegget 837925
|
Hjemmesløyd?KisterSamme det vel . Så lenge det spiller musikk - er det greit for min del
Vis vedlegget 837924 Vis vedlegget 837925
Montana - før de startet mer maskinell produksjon. Mine høyttalere på bildene.Hjemmesløyd?
Montana er et merke jeg alltid har hatt lyst til å høre. Ligger et par på finn nå men dessverre passer det dårlig ift både plass og forsterker.Montana - før de startet mer maskinell produksjon. Mine høyttalere på bildene.
Vær nå så endelig grei å ikke fyre opp de kistene, jeg kan hente gratis!!!Tusen takk for svaret. Nå skaljeg høre musikk i noen timer. Det er noe av det som er greiest med å være her på hfs. Nemlig at man får så mange gode råd om interessant musikk. Også litt om hifi da. Så nå fyrer jeg opp anlegget og apekistene. Huffda, unnskyld høyttalerne. God kveld.
Vi kan ikke fyre opp de heller!!Som en helt naturlig konsekvens med uttrykket apekister omtales klasse D forsterkere som ”skoesker”….![]()
Bedre å være fjellape enn myrapeDansker kan finne på å kalle nordmenn for fjellaper, men det er kanskje mer basert på vertikal misunnelse..
FEIL...Dansker kan finne på å kalle nordmenn for fjellaper, men det er kanskje mer basert på vertikal misunnelse..
Hun burde kalt seg frøken bibelstripp.FEIL...
Det er nordmenn bosittende i Danmark, som selv har introdusert uttrykket "fjellape".
Kunne aldrig funnet på å si slikt om nabofolket, om jeg ikke hadde fått hjelp![]()
Kjenner en norsk jente boende her i byen. Hun kaller seg selv for "polarperker".
Hun kommer fra Kristiansand![]()