Jepp jeg har sett den ( på bildet)Noen som har sett bilder av den nye høytaleren som skal erstatte Gravitas?
Mvh: Espen L
Jepp jeg har sett den ( på bildet)Noen som har sett bilder av den nye høytaleren som skal erstatte Gravitas?
Veldig moro at du liker DAC-S så godt!Har hatt dacen hjemme en ukes tid nå og må si jeg er vanvittig imponert. Jeg hadde forventet forbedring fra Mytek, men det er ikke tilstrekkelig å kalle dette forbedringer. Det er en helt annen liga rett og slett. Spesielt imponert over hvor mye detaljer som kommer frem nå, og da tenker jeg detaljer som i klangfarger, tekstur osv, uten at det blir hardt..
Opplevde forøvrig at dacen måtte stå på i en del dager før den låt optimalt. Er dette noe som må gjøres hver gang den har stått uten strøm en stund? F.eks i sommerferien, så pleier jeg å dra ut strømmen av anlegget i 4 uker. Det er jo tordensesong osv. Må jeg da påregne flere dager med dårlig lyd?
Gratulerer!Snuste litt på Vinkings DSD-S, men valgte heller å ta det ett skritt lengre og gå all in. Har nå kjøpt Hatos Master System. Mangel på kompromiss lydmessig (etter sigende), analog inngang, balansert drift og mulighet for SACD var tungen som fikk vektskåla til å bikke over.
Skal bli morsomt å høre hvordan dette låter ift Weiss Medus, som var min forrige referanse-dac.
JE
Takker! Komponenter som er så bælbra, at omsetning i et lite bruktmarked på nettet evner å påvirke makrøkonomi. Da snakker vi tung hifi!Har hørt mye på det Master systemet, bælbra. Kunne godt ha kjøpt det selv hadde den midlertidige monetære situasjonen vært noe mer patent, om jeg tør bruke et slikt uttrykk! Gratulerer, flott sak.
Ser lekre ut de nye produktene APL nå kommer med.
Spennende med streamer, at du også får mulighet til å teste hjemme er jo storveis EspenSer lekre ut de nye produktene APL nå kommer med.
Spennende at han nå også kommer med streamer.
Ser ut til at jeg for testet noen av produktene hjemme etterhvert
Takker så mye, Espen! Nei, det er bare å gi seg helt over. Dette er en maktdemonstrasjon fra Alex, for det er så analogt, så naturlig og så vanvittig levende og umekanisk at det nesten ikke er til å tro.Grattis grattis impulse
Gøy med noe nytt!
har hørt en del på APL de siste årene og må si jeg er ikke det spor overrasket over at du går av "skafte" over hvor bra dette er!
Alex kommer jo nå også med streamer om ikke så lenge noe jeg venter i spenning på!
kos deg med din nye DAC impulse
Takk skal du ha, Final. Det er bare å komme innom!Gratulerer med flott nyanskaffelse - en DAC jeg virkelig har lyst til å høre.
Final
Det ville vel overraske meg mye, om du ikke opplever dette som en solid boost i anlegget ditt. Intet galt sagt om Hegel HD20, virkelig ikke, men det skyvet og det livet du får ut av APL-DAC'en er ikke noe du snubler over hver dag.Hei dere!
Det har vært stille i tråden en stund nå, er det opprettet en ny tråd for APL?
Nylig kjøpt meg en Dac-s og er veldig spent på denne i forhold til min nåværende hegel hd20.
Kim