Føler at det var på tide å gjenopplive denne tråden igjen. Kan ikke tro at søringene klarer å være mer sosiale enn oss her nordpå?!?
For min del kunne det absolutt være interessant å lytte til hva andre andre har fått til rundt omkring i stuene sine da ikke spesielt mange i min omgangskrets som driver med hifi.
Det kan jo fort bli både nyttig, lærerikt og morsomt. Det er tross alt mange av oss som sitter på spennende utstyr, både kjøpt og DIY, i alle prisklasser.
Representert utstyr jeg mener skal finnes i byen eller omengn som ikke har lokal pusher består blant annet av: Meridian, Klipsch, Maritn Logan, Magnepan, Gryphon, Proac, Vincent, Naim, Patos, Epos, Electrocompaniet, Audio Physics, Rega, Midgard, Embla, Jmlab, Dynaudio, Copland, Neat etc.. I tillegg er det garantert folk som sitter på mye bra utstyr fra Hifiklubben og Hificenteret.
Selvfølgelig er det vel litt småskummelt å dra villt fremmede mennesker med hjem, men det må da være mulig å samle de som måtte være interesserte over en pils på en av byens mange vannhull? Dette er jo en mulighet som jeg føler vi absolutt bør omfavne, da det sannsynligvis vil innføre en ekstra dimensjon til denne altfor kjære hobby.
So, are ye with me?