Det er vel i kapasiteten i dypbassen den største forskjellen ligger.Min feil.... Men Arendasound blir det
Er det stor forskjell på sub2 og sub3?
Har man god plass og dedikert kino så er del vel like greit å fleske til med 3'ern
Det er vel i kapasiteten i dypbassen den største forskjellen ligger.Min feil.... Men Arendasound blir det
Min feil.... Men Arendasound blir det
Flott oppsett men sønnen din sitt blir heftigere på film God Påske!Mye kino her i tråden. ;D Jeg har fått.meg en AS Sub 2 til å.sette påskeliljer på. I tillegg spiller den kjellerdypt og musikalsk. Trengs det har den en driv av en annen verden! Skikkelig.moro å.eie.og den har hevet musikkopplevelser her i Underhuset adskillige hakk.
God Påske AS venner.
Vis vedlegget 487099
Hehehe... ja, der blir det temmelig mye råere enn mitt puslete stereo oppsett. ;D Takk for sist. Flott kino du har. Du er skikkelig i gang med utvidelse til Atmos ser jeg. Tøft! God Påske.Flott oppsett men sønnen din sitt blir heftigere på film God Påske!Mye kino her i tråden. ;D Jeg har fått.meg en AS Sub 2 til å.sette påskeliljer på. I tillegg spiller den kjellerdypt og musikalsk. Trengs det har den en driv av en annen verden! Skikkelig.moro å.eie.og den har hevet musikkopplevelser her i Underhuset adskillige hakk.
God Påske AS venner.
Vis vedlegget 487099
Hehehe... ja, der blir det temmelig mye råere enn mitt puslete stereo oppsett. ;D Takk for sist. Flott kino du har. Du er skikkelig i gang med utvidelse til Atmos ser jeg. Tøft! God Påske.Flott oppsett men sønnen din sitt blir heftigere på film God Påske!Mye kino her i tråden. ;D Jeg har fått.meg en AS Sub 2 til å.sette påskeliljer på. I tillegg spiller den kjellerdypt og musikalsk. Trengs det har den en driv av en annen verden! Skikkelig.moro å.eie.og den har hevet musikkopplevelser her i Underhuset adskillige hakk.
God Påske AS venner.
Vis vedlegget 487099
Er jo mulighet å gå på med noen puter av noe slag men da tenker jeg helst på at du ikke skal få slitemerker over tid. Bortsett fra det ser jeg ingen grunn for at de ikke skal kunne gå rett på. Er jo nesten beste måte å sette de oppe på hverandre med tanke på og øke headrom. Må vel ha bilder hvordan dette ser ut da...Hei, har fått meg to stykk 1.5 nå. Vurderer å sette de oppå hverandre. Er det noe spesielt jeg bør legge mellom eller tåler de å bli plassert rett oppå hverandre?
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Ja, i katalogen anbefaler de jo nettop det å sette de oppå hverandre eller helt ved siden. Begge deler funker i forhold til rommet så får bare se hva som lyder best. Men var bruksmerker jeg tenkte mest på ja. Kanskje bare noen sånne man klistrer under stoler på "føttene"? Finner vel ut av det. Først må jeg skaffe litt bærehjelp for å flytte rundt på beista Bildet kommer så fort jeg er fornøyd med plassering.Er jo mulighet å gå på med noen puter av noe slag men da tenker jeg helst på at du ikke skal få slitemerker over tid. Bortsett fra det ser jeg ingen grunn for at de ikke skal kunne gå rett på. Er jo nesten beste måte å sette de oppe på hverandre med tanke på og øke headrom. Må vel ha bilder hvordan dette ser ut da...Hei, har fått meg to stykk 1.5 nå. Vurderer å sette de oppå hverandre. Er det noe spesielt jeg bør legge mellom eller tåler de å bli plassert rett oppå hverandre?
Møbelknotter fungerer bra, har stacka XTZ W10.16 oppå hverandre (disse er høyglans sort og null riper/merker), bruker det samme mellom stativhøyttalerne mine og subwooferne også. Ikke noe å klage på med en slik løsning.Ja, i katalogen anbefaler de jo nettop det å sette de oppå hverandre eller helt ved siden. Begge deler funker i forhold til rommet så får bare se hva som lyder best. Men var bruksmerker jeg tenkte mest på ja. Kanskje bare noen sånne man klistrer under stoler på "føttene"? Finner vel ut av det. Først må jeg skaffe litt bærehjelp for å flytte rundt på beista Bildet kommer så fort jeg er fornøyd med plassering.Er jo mulighet å gå på med noen puter av noe slag men da tenker jeg helst på at du ikke skal få slitemerker over tid. Bortsett fra det ser jeg ingen grunn for at de ikke skal kunne gå rett på. Er jo nesten beste måte å sette de oppe på hverandre med tanke på og øke headrom. Må vel ha bilder hvordan dette ser ut da...Hei, har fått meg to stykk 1.5 nå. Vurderer å sette de oppå hverandre. Er det noe spesielt jeg bør legge mellom eller tåler de å bli plassert rett oppå hverandre?
På Clas Ohlson har de noen geniale "dempeputer" av myk gummi. De tar effektivt opp vibrasjoner og sørger for at ting ikke kan skli. Limer du møbelknotter på kan de være vanskelig å få bort dersom du ønsker en annen løsning senere.Ja, i katalogen anbefaler de jo nettop det å sette de oppå hverandre eller helt ved siden. Begge deler funker i forhold til rommet så får bare se hva som lyder best. Men var bruksmerker jeg tenkte mest på ja. Kanskje bare noen sånne man klistrer under stoler på "føttene"? Finner vel ut av det. Først må jeg skaffe litt bærehjelp for å flytte rundt på beista Bildet kommer så fort jeg er fornøyd med plassering.Er jo mulighet å gå på med noen puter av noe slag men da tenker jeg helst på at du ikke skal få slitemerker over tid. Bortsett fra det ser jeg ingen grunn for at de ikke skal kunne gå rett på. Er jo nesten beste måte å sette de oppe på hverandre med tanke på og øke headrom. Må vel ha bilder hvordan dette ser ut da...Hei, har fått meg to stykk 1.5 nå. Vurderer å sette de oppå hverandre. Er det noe spesielt jeg bør legge mellom eller tåler de å bli plassert rett oppå hverandre?
Takk for tips. Da stikker jeg innom ClasPå Clas Ohlson har de noen geniale "dempeputer" av myk gummi. De tar effektivt opp vibrasjoner og sørger for at ting ikke kan skli. Limer du møbelknotter på kan de være vanskelig å få bort dersom du ønsker en annen løsning senere.Ja, i katalogen anbefaler de jo nettop det å sette de oppå hverandre eller helt ved siden. Begge deler funker i forhold til rommet så får bare se hva som lyder best. Men var bruksmerker jeg tenkte mest på ja. Kanskje bare noen sånne man klistrer under stoler på "føttene"? Finner vel ut av det. Først må jeg skaffe litt bærehjelp for å flytte rundt på beista Bildet kommer så fort jeg er fornøyd med plassering.Er jo mulighet å gå på med noen puter av noe slag men da tenker jeg helst på at du ikke skal få slitemerker over tid. Bortsett fra det ser jeg ingen grunn for at de ikke skal kunne gå rett på. Er jo nesten beste måte å sette de oppe på hverandre med tanke på og øke headrom. Må vel ha bilder hvordan dette ser ut da...Hei, har fått meg to stykk 1.5 nå. Vurderer å sette de oppå hverandre. Er det noe spesielt jeg bør legge mellom eller tåler de å bli plassert rett oppå hverandre?
Mvh
Fås også på biltema.Takk for tips. Da stikker jeg innom ClasPå Clas Ohlson har de noen geniale "dempeputer" av myk gummi. De tar effektivt opp vibrasjoner og sørger for at ting ikke kan skli. Limer du møbelknotter på kan de være vanskelig å få bort dersom du ønsker en annen løsning senere.Ja, i katalogen anbefaler de jo nettop det å sette de oppå hverandre eller helt ved siden. Begge deler funker i forhold til rommet så får bare se hva som lyder best. Men var bruksmerker jeg tenkte mest på ja. Kanskje bare noen sånne man klistrer under stoler på "føttene"? Finner vel ut av det. Først må jeg skaffe litt bærehjelp for å flytte rundt på beista Bildet kommer så fort jeg er fornøyd med plassering.
Mvh
Takker for tips, fikk tak på en pakke så da blir det å sette den ene oppå. Spent på hvordan det vil låteFås også på biltema.Takk for tips. Da stikker jeg innom ClasPå Clas Ohlson har de noen geniale "dempeputer" av myk gummi. De tar effektivt opp vibrasjoner og sørger for at ting ikke kan skli. Limer du møbelknotter på kan de være vanskelig å få bort dersom du ønsker en annen løsning senere.Ja, i katalogen anbefaler de jo nettop det å sette de oppå hverandre eller helt ved siden. Begge deler funker i forhold til rommet så får bare se hva som lyder best. Men var bruksmerker jeg tenkte mest på ja. Kanskje bare noen sånne man klistrer under stoler på "føttene"? Finner vel ut av det. Først må jeg skaffe litt bærehjelp for å flytte rundt på beista Bildet kommer så fort jeg er fornøyd med plassering.
Mvh
Du får gi oss en tilbakemelding om resultatet daTakker for tips, fikk tak på en pakke så da blir det å sette den ene oppå. Spent på hvordan det vil låteFås også på biltema.Takk for tips. Da stikker jeg innom Clas
Ja hvorfor skulle man tro noe annetOm man tar flaggskip mot flaggskip, tror du man får samme konklusjon. Altså AS SW3 mot PB16?
Jeg har nå hørt begge deler... og konklusjonen er egentlig ganske lik. Det er mer output på PB16 enn AS3. Men den kontrollen og slagkraften AS3 har kan PB16 se langt etter.Om man tar flaggskip mot flaggskip, tror du man får samme konklusjon. Altså AS SW3 mot PB16?
Velkommen etterJeg har gått på en smell i dag.....
Greidde ikke stå imot 2 stk sub3 på finn.....
Så håper de er så bra som dere sier her inne ������������
Hvorfor skulle det være det?Til musikk.. synes eller tror dere 6,5" er bedre enn 8"? Både på monitor og tower?
Noen som har noen tips til effekt til tower s? Har lyst på en 7 eller 5 kanals
Kommer til å dele på 80-100hz så trenger ikke mye mer enn 100wpc?
Har kun tower, men kommer til å kjøpe surround og kanskje senter etterhvert.
Sett på marantz mm7055 og Rotel RMB-1555 til rundt 10k
Brukt så får man jo en nad m25 og div parasound og emotiva. Ikke lett å velge.
Fores av en marantz av7703
Den er vel kraftig nok? Spiller ikke så veldig høyt, så kvalitet er viktiger enn kvantitet. Eneste er at jeg får 2 ekstra kanaler i den nad’enHar prøvd marantz en, og det er meget bra match til AS!
Må si jeg er litt sjaluFått koblet opp 2 stk sub3 i kinoen...... Ble noe mer trøkk ja!!!!! Men burde nok fått inn noen kyndige til å stilt dem skikkelig inn..... Neste blir akustikken som skal bearbeides
Våkner litt mere når de er innspiltFått koblet opp 2 stk sub3 i kinoen...... Ble noe mer trøkk ja!!!!! Men burde nok fått inn noen kyndige til å stilt dem skikkelig inn..... Neste blir akustikken som skal bearbeides
Så ut som han hadde kjøpt de brukt på Finn, så da er de sikkert godt innspilt Så da er det sikkert bare godt INNSTILT som gjenstårVåkner litt mere når de er innspiltFått koblet opp 2 stk sub3 i kinoen...... Ble noe mer trøkk ja!!!!! Men burde nok fått inn noen kyndige til å stilt dem skikkelig inn..... Neste blir akustikken som skal bearbeides
Den er kraftig nok til tower på høyt volum , skal du tyne alt ut så må du nok ha enda mere watt og strøm..Den er vel kraftig nok? Spiller ikke så veldig høyt, så kvalitet er viktiger enn kvantitet. Eneste er at jeg får 2 ekstra kanaler i den nad’enHar prøvd marantz en, og det er meget bra match til AS!
Jeg brukte en receiver som pre så det manglet ikke på kanaler der forsåvidt..