Loevhagen
Hi-Fi freak
Gjerne det.
Mmm.. holder på med HMS kurs i forbindelse med jobb nå - og psykososialt arbeidsmiljø og menneskeforståelse er på programmet. Det er egentlig utrolig hvor mye misforståelser det kan være mellom to personer, selv ansikt til ansikt. Det sier litt om utfordringene som man da vil finne på nettfora som feks hfs. Fikk en del a-ha opplevelser når man så på hvordan konflikter mellom mennesker oppstår basert på en filleting og hvordan dette fort kan forverre seg. Dette forumet er et prakteksempel på så og si alle tema vi var innom.Jeg for fryktelig lyst til å le av og til .... Ikke alltid noen grunn men kanskje bare fordi det er så unektelig vanskelig å tyde mennesker når jeg ikke ser kroppspråket bak ordene deres.
Trykket febrilsk på play du også, ja?Hvorfor linker du ikke inn videoen ?
Ok så linken over soorrrryyyyyyyyyy
JA Loevhagen er en luremus.Trykket febrilsk på play du også, ja?Hvorfor linker du ikke inn videoen ?
Ok så linken over soorrrryyyyyyyyyy
Ok det er altså feil vei den veien han hadde tatt de på ?Videoens tittel "Fun with Audeze" fikk jo en utilsiktet mening på minst 3 måter ser jeg.
Det ble nr. 7 av ca 100. Så det var over all forventningOver til noe trådrelatert: Hvordan går det med Audezekonkurransen?
He, he. Dersom du en gang skal prøve HD800, så er ikke dette rette veien:Ok det er altså feil vei den veien han hadde tatt de på ?
Schiit.....
He, he. Dersom du en gang skal prøve HD800, så er ikke dette rette veien:
Vis vedlegget 161676
Jeg for litt vondt midt på skallen når jeg har hatt LCD-3 på lenge - er det noe galt med skallen min ? Seriøst, jeg vurdere å legge inn noe akkurat der det trykker.
edit; Kanskje litt plastisk kirurgi - he he, tenk deg trynet på kirurgen når han spør hvorfor du vil ha silikon akkurat der.
jazzfan:
This was a fun and inexpensive project (~$20 in materials). Best of all, thanks to the sowing talents of my wife, I have a custom headband solution which is not only comfortable, but one that is also much more attractive than anything I could have fashioned out of duct tape.
Materials/Price List:
1/16" x 1" x 48" Aluminum Flat Bar <$8
Aluminum Standoff 3/4" Round 6-32(2) $2
- Main section ~14" (1)
- Left/Right supports ~2" (2)
#6 Philips round machine screws 1/4" (4) onhand
#4 Philips flat machine screws & nuts 3/16" (4 sets) $2
3/4" wide self-sticking Velcro tape ~6" $3
Fabric headband (scrap material) $2
Black semi-gloss spray paint (1 can) $3
1: WTF
2: Genialt
3: Genialt enkelt
Lytteren skal ikke tilpasses hodetelefonen.Jeg for litt vondt midt på skallen når jeg har hatt LCD-3 på lenge - er det noe galt med skallen min ? Seriøst, jeg vurdere å legge inn noe akkurat der det trykker.
edit; Kanskje litt plastisk kirurgi - he he, tenk deg trynet på kirurgen når han spør hvorfor du vil ha silikon akkurat der.
Hvorfor ikke. Det er jo mange hunkjønn som tilpasser seg den litt for store bh´n de kjøpteLytteren skal ikke tilpasses hodetelefonen.
Hvorfor ikke. Det er jo mange hunkjønn som tilpasser seg den litt for store bh´n de kjøpteLytteren skal ikke tilpasses hodetelefonen.
Lytteren skal ikke tilpasses hodetelefonen.Jeg for litt vondt midt på skallen når jeg har hatt LCD-3 på lenge - er det noe galt med skallen min ? Seriøst, jeg vurdere å legge inn noe akkurat der det trykker.
CDWMcinSpots 2012
Det er en myte at silikon er myktHar du myk skalle?
Jeg for litt vondt midt på skallen når jeg har hatt LCD-3 på lenge - er det noe galt med skallen min ? Seriøst, jeg vurdere å legge inn noe akkurat der det trykker.
(Faktisk) alvorlig og seriøst ment:Ingen skam å legge noe mykt under. What ever floats your headband.
Løsningen er lang hals. Det fungerer utmerket jfr. egen erfaring.Jeg syntes HD800 var mest behagelig å ha på den veien - men lyden ble noe rar pga vinklingen av membranene... Men kablene er mindre i veien og hodebøylen ligger bedre på skallen min. [...]
He, he. Dersom du en gang skal prøve HD800, så er ikke dette rette veien:
Vis vedlegget 161676