ardilla
Hi-Fi freak
Woo's monoblokker kan...De driver høyttalere også Jeg har allerede bestilt.Dét var nytt. Jeg visste ikke at Audeze LCD3 kan drive høyttalere.Det er lenge siden ardilla bestilte LCD-3...
Woo's monoblokker kan...De driver høyttalere også Jeg har allerede bestilt.Dét var nytt. Jeg visste ikke at Audeze LCD3 kan drive høyttalere.Det er lenge siden ardilla bestilte LCD-3...
Dét forstod jeg (umiddelbart), men det var verre med dette at Audeze LCD3 (ifølge Loevhagen) visstnok skal kunne drive høyttalere.Woo's monoblokker kan...De driver høyttalere også Jeg har allerede bestilt.Dét var nytt. Jeg visste ikke at Audeze LCD3 kan drive høyttalere.Det er lenge siden ardilla bestilte LCD-3...
[...]
det var verre med dette at Audeze LCD3 (ifølge Loevhagen) visstnok skal kunne drive høyttalere.
Det er i hvert fall en høyst uventet egenskap ("feature"), formodentlig "en første" i hodetelefonverdenen. Kanskje det er dette som utgjør den tidligere omtalte revolusjonen?Akkurat det er oppskrytt ^
[...]
det var verre med dette at Audeze LCD3 (ifølge Loevhagen) visstnok skal kunne drive høyttalere.Det er i hvert fall en høyst uventet egenskap ("feature"), formodentlig "en første" i hodetelefonverdenen. Kanskje det er dette som utgjør den tidligere omtalte revolusjonen?Akkurat det er oppskrytt ^
1) ardilla sa den 10. oktober 2012 kl. 22:18 at (sitat) "De driver høyttalere også Jeg har allerede bestilt"Dét forstod jeg (umiddelbart), men det var verre med dette at Audeze LCD3 (ifølge Loevhagen) visstnok skal kunne drive høyttalere.
Du må serilst få deg et par LCD-3 fremfor å skrive så mye om dem.Kanskje det er dette som utgjør den tidligere omtalte revolusjonen?
Hovedregel 1:1) ardilla sa den 10. oktober 2012 kl. 22:18 at (sitat) "De driver høyttalere også Jeg har allerede bestilt"Dét forstod jeg (umiddelbart), men det var verre med dette at Audeze LCD3 (ifølge Loevhagen) visstnok skal kunne drive høyttalere.
2) På bildet han postet i samme innlegg så er det bilde av både Woos monoblokker og LCD-3
3) Jeg tenkte at han med den siste setningen (uthevet under punkt 1) tok en twist for å forlede oss alle til å tro at han hadde bestilt monoblokken - når det han egentlig sa var at "Jeg har allerede bestilt LCD-3".
Vis vedlegget 159396
Nå er jeg meget spent på, det for meg nyoppdagede, ordet "serilst". Flere mulige fortolkninger dukket raskt opp. Er Loevhagen atter overkløktig, eller er det atter kun en triviell tastefeil?Du må serilst få deg et par LCD-3 fremfor å skrive så mye om dem.Kanskje det er dette som utgjør den tidligere omtalte revolusjonen?
Dét bildet har så mange mulige akser, plan og innfallsvinkler at jeg velger å avstå.Dette bildet tror jeg er treffende
[Bilde]
To** tanker dukket opp i mitt hode:
Håper LCD-4 snart....
##gjesp ##
Prøver meg på en krysspostHåper LCD-4 snart....
##gjesp ##
Audeze closed-back prototypes!
A closed-back Audeze? Yes. And, yes, it's a planar magnetic design. I got a chance to take a look at one of Audeze's closed back prototypes. Actually, they’re more of a “proof of concept” at this point. As these are still in the "proof of concept" stage, only a few exist. If they do become a reality, look for a release mid next year (2013).
Audeze closed-back prototypes! Yeah, this is one of the headphones at the top of my wish list.
Me vil ha....- 2013 ? dæven for en teaser !!Prøver meg på en krysspostHåper LCD-4 snart....
##gjesp ##
Audeze closed-back prototypes!
A closed-back Audeze? Yes. And, yes, it's a planar magnetic design. I got a chance to take a look at one of Audeze's closed back prototypes. Actually, they’re more of a “proof of concept” at this point. As these are still in the "proof of concept" stage, only a few exist. If they do become a reality, look for a release mid next year (2013).
Audeze closed-back prototypes! Yeah, this is one of the headphones at the top of my wish list.
Du ligger sikkert på toppenVeeeeldig ivrig, teinum? Klarer du gjette hvilken jeg har laget?
Synd, men ikke overraskende. Se her: http://www.hifisentralen.no/forumet...-store-hodetelefontra-den-56.html#post1131143
Jeg tenker på én spesielt - og som jeg ikke kan få ut av hodet.anbefaler currect source amper til ortodynamiske klokker.
^ Det tror jeg med 95 % sikkerhet at han har.swetspoten på trafomaticen ligger vel på ca 330 mW, spør marius om han fortsatt har atw-1000 liggende
Nettopp og for å gjøre det helt klart for nybegynnere, så farges ruten i rødt (eller en annen farge).Ingen er bundet av fakta. Problemet oppstår når det subjektive møter pengene. Bransjeaktører burde fått lov å uttrykke det subjektive. Så, fikk hver og en av oss selv putte det filteret man ønsker på uttalelser til en bransjeaktør.