S
sorgenfri
Gjest
Hadde bare iphone for hånden, og beklager størrelsen..
Det er bare på toppen det er slik, jeg bruker ikke noe i håret..
Nei nei, de hang pent på siev stativet, med posen over- langt unna både sol, og fukt..Mugg? Var de fuktige?
Hvorfor ønsker du å sende det digitale signalet inn i en boks på vei fra digitalkilde til (DAK i) Bang & Olufsen BeoLab 5 istedenfor direkte? Er ikke det unødvendig?@CDWMcInSpots: Jeg foretrekker spdif inn i BL5 pga at dac i disse er veldig bra og er ikke sikker på at romkorreksjon og nivåregulering funker hvis elektronikken bypasses. Hadde 903 hatt spdif ut hadde jeg kjøpt den med en gang. Det beste er nok og en boks som ikke ser ut som en komponent i et studio.[...]
[...]
Utdrag fra et innlegg om bl.a. digitale svitsjer:
..Flere digitale innganger kan løses med svitsjeboks:Vis vedlegget 145145
Jeg kunne ønske at m903 hadde en utgang til for RCA og flere digitale innganger. MER MER MER!
[...]
Nei, den fine stoffposen siev stativet kom med, jeg steller virkelig pent med de, og ingen har rørt de mens jeg var borte..Pose? Plast?
Audeze tråden forbeholder jeg til de, og gud forby, om det skulle komme flere menneske babyer i dette huset!!Snakker du om babyhud eller hodetelefonputer?
Det gikk bort når jeg fuktet det litt, er det noen som vet hvordan en best bruker remediene som fulgte med? Oljene og slikt..
Man kan lede hesten til vannet, men man kan ikke tvinge den til å drikke.[...]
Jeg hadde prøvd head-fi, hvis ingen her kan hjelpe deg.
Sorgenfri takker for innlegget!Det er vel hudrester, svette / salt, e.l. Tørk dem med en klut og behandle dem med oljen som fulgte med fra Audeze. Eventuelt skinnbehandlingsmiddel / klut fra velassortert møbelforhandler.
Vi trenger en youtube tråd her inne! Der vi spiller luftgitar, og synger med fonene påSvette inneholder salt og er vannløselig. Du må ikke spille så høyt uten svettebånd, sorgenfri
Ardilla, og tittentei har vel alltid vært i front??
Nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet. Det er ikke bare gamle single damer som elsker katter. Jeg begynner å bli en gammel, singel og lidenskapelig katteelsker selv, og den dagen boforholdene tillater det igjen, så frister en Bengal enormt. Jeg har aldri hatt rasekatt før, men mange vanlige katter opp igjennom.
Det finnes bare en Tittentei!Nå skal jeg fortelle deg en hemmelighet. Det er ikke bare gamle single damer som elsker katter. Jeg begynner å bli en gammel, singel og lidenskapelig katteelsker selv, og den dagen boforholdene tillater det igjen, så frister en Bengal enormt. Jeg har aldri hatt rasekatt før, men mange vanlige katter opp igjennom.
Hvis jeg er umåtelig stresset eller nedfor, så går jeg på youtube og ser på noen katter. Det pleier å lindre både humør og stress! Det viser seg også at å ha husdyr generelt gir helsemessige fordeler (så lenge man ikke er allergisk o.l.).
Prøv en maine coon, awesome katter. Har alltid vært hundeperson og ikke likt katter for de er så jævelig egenrådige og sære at jeg spyr. Men 2 jenter jeg kjenner/har datet har maine coon, og de er mer sosiale (og h*lvetes store!!!!!) Han sorte jeg har tatt bilde av (www.mariusaasheim.com -> han er på "coveret" til VARIOUS, og noen flere bilder av han inne på "various" siden) er morsom for han har ALLITD det samme "jeg skal drepe deg" uttrykket, uansettNå skal jeg fortelle deg en hemmelighet. Det er ikke bare gamle single damer som elsker katter. Jeg begynner å bli en gammel, singel og lidenskapelig katteelsker selv, og den dagen boforholdene tillater det igjen, så frister en Bengal enormt. Jeg har aldri hatt rasekatt før, men mange vanlige katter opp igjennom.
fete bilder Marius!Prøv en maine coon, awesome katter. Har alltid vært hundeperson og ikke likt katter for de er så jævelig egenrådige og sære at jeg spyr. Men 2 jenter jeg kjenner/har datet har maine coon, og de er mer sosiale (og h*lvetes store!!!!!) Han sorte jeg har tatt bilde av (www.mariusaasheim.com -> han er på "coveret" til VARIOUS, og noen flere bilder av han inne på "various" siden) er morsom for han har ALLITD det samme "jeg skal drepe deg" uttrykket, uansettNå skal jeg fortelle deg en hemmelighet. Det er ikke bare gamle single damer som elsker katter. Jeg begynner å bli en gammel, singel og lidenskapelig katteelsker selv, og den dagen boforholdene tillater det igjen, så frister en Bengal enormt. Jeg har aldri hatt rasekatt før, men mange vanlige katter opp igjennom.
Skikkelig imponert over bildene dine!Takker
Holy smokes, du er helt villt flink til å fotografere jo! Jeg måtte inn å se på portrettene først, og ja, main coon er fine , flotte uttrykk den hadde på bildene, hehehe. Savannah-kattene de har i USA er også helt ville, men dersom de ikke er ulovlig i Norge, så ville de sikkert blitt det dersom de begynte å komme til landet. STOORE.Prøv en maine coon, awesome katter. Har alltid vært hundeperson og ikke likt katter for de er så jævelig egenrådige og sære at jeg spyr. Men 2 jenter jeg kjenner/har datet har maine coon, og de er mer sosiale (og h*lvetes store!!!!!) Han sorte jeg har tatt bilde av (www.mariusaasheim.com -> han er på "coveret" til VARIOUS, og noen flere bilder av han inne på "various" siden) er morsom for han har ALLITD det samme "jeg skal drepe deg" uttrykket, uansettNå skal jeg fortelle deg en hemmelighet. Det er ikke bare gamle single damer som elsker katter. Jeg begynner å bli en gammel, singel og lidenskapelig katteelsker selv, og den dagen boforholdene tillater det igjen, så frister en Bengal enormt. Jeg har aldri hatt rasekatt før, men mange vanlige katter opp igjennom.
Når jeg bytter ut stello u3 med asus xonar så er ikke lyden slitsom for meg i lengden lengre. Men samtidig så er ikke lyden like involverende heller, så det er en catch 22 hele greia. Xonar for å kunne lytte i timesvis uanstrengt, eller stello u3 for å ha sangeren der pustende deg i øret? Hadde bøyletrikset virket så ville det vært neste store luksus problem... Noe det i og for seg kan bli med he-500 også.Etter hva mariusaa sier om lydtretthet og manglende fokus på annet enn musikken ved lytting, så kanskje han burde prøve HD 650. Pga det store hodet han skryter så fælt av, så kan HD 650 bli veldig trange, så han må benne dem ut en god del, men jeg tror det skal gå – hvis han tør da.
Hmmm, vanvittig kjedelig med dette store hodet da... Veldig rart at de ikke tilbyr litt større hodebånd. Har du etterspurt det direkte fra dem? Kanskje de kan customize ett med litt flere klikk på? Det er jo bare et stag med innfreste spor, og skulle vel være fullt mulig å gjøre lengre?Når jeg bytter ut stello u3 med asus xonar så er ikke lyden slitsom for meg i lengden lengre. Men samtidig så er ikke lyden like involverende heller, så det er en catch 22 hele greia. Xonar for å kunne lytte i timesvis uanstrengt, eller stello u3 for å ha sangeren der pustende deg i øret? Hadde bøyletrikset virket så ville det vært neste store luksus problem... Noe det i og for seg kan bli med he-500 også.Etter hva mariusaa sier om lydtretthet og manglende fokus på annet enn musikken ved lytting, så kanskje han burde prøve HD 650. Pga det store hodet han skryter så fælt av, så kan HD 650 bli veldig trange, så han må benne dem ut en god del, men jeg tror det skal gå – hvis han tør da.
Angående størrelse så måtte jeg tre beyerdynamic dt770 rundt en høyttaler og la den stå over natta for at den skulle passe meg, audio technica pro700mk2 selger jeg fordi de passer meg ikke (ellers skulle jeg gjerne hatt de selv, liker lyden), og nå lcd-3. Utenom disse så har alt passet, stort sett ved å bare justere ut hodebøylen til max.
En amerikaner jeg veksler mye PM med på head-fi sa til meg at han returnerte TH900 fordi de var for "brighte". Han har også hatt LCD-3. At han sier det, gjorde meg mindre sugen på dem, for så langt så har vi ganske like erfaringer med ting.Jeg tar den lette veien ut av det her å bruker heller hifiman he-500. Forskjellen er ikke så stor at jeg blir liggende våken om natta, og så frigjør det litt kapital til å prøve andre ting og gjøre litt oppgraderinger ellers. Kanskje fostex th900 er noe tess? Kjøpe ny kabel til he-500? Alltid noe...
Kildeveien er asus xonar stx via spdif/coax til hegel hd20 balansert ut med noen dyre kabler (spør meg ikke merket, de kostet over 2000kr i vert fall) til auralic taurus. Av nødvendighet så har coax kabelen vært en 10m fra favoritt svensken Claes O. (fant ingen snobbe-kabler i 10m). Nye pc'n er forhåpentligvis så støysvak at den kan stå nære anlegget, så da blir det en ny dyr (dyr for meg = under 2000kr, helst under 1000kr) coax kabel der.
Men nå sporer vi tråden helt av, så fy oss og la oss heller ta det i jalla'n eller noe
Steike, du kan dette med bilder. Fant mange jeg virkelig likte.Prøv en maine coon, awesome katter. Har alltid vært hundeperson og ikke likt katter for de er så jævelig egenrådige og sære at jeg spyr. Men 2 jenter jeg kjenner/har datet har maine coon, og de er mer sosiale (og h*lvetes store!!!!!) Han sorte jeg har tatt bilde av (www.mariusaasheim.com -> han er på "coveret" til VARIOUS, og noen flere bilder av han inne på "various" siden) er morsom for han har ALLITD det samme "jeg skal drepe deg" uttrykket, uansettNå skal jeg fortelle deg en hemmelighet. Det er ikke bare gamle single damer som elsker katter. Jeg begynner å bli en gammel, singel og lidenskapelig katteelsker selv, og den dagen boforholdene tillater det igjen, så frister en Bengal enormt. Jeg har aldri hatt rasekatt før, men mange vanlige katter opp igjennom.
Da er han vel rimelig vár? Jeg har ikke inntrykk av at Fostex TH900 og Audeze LCD3 er noe i nærheten av det man kan få inntrykk av at Ultrasone Edition 10, HiFiMAN HE-6, en del Grado m.m. (kanskje) er.[...]
En amerikaner jeg veksler mye PM med på head-fi sa til meg at han returnerte TH900 fordi de var for "brighte". Han har også hatt LCD-3. At han sier det, gjorde meg mindre sugen på dem, for så langt så har vi ganske like erfaringer med ting.
Da er han vel rimelig vár? Jeg har ikke inntrykk av at Fostex TH900 og Audeze LCD3 er noe i nærheten av det man kan få inntrykk av at Ultrasone Edition 10, HiFiMAN HE-6, en del Grado m.m. (kanskje) er.[...]
En amerikaner jeg veksler mye PM med på head-fi sa til meg at han returnerte TH900 fordi de var for "brighte". Han har også hatt LCD-3. At han sier det, gjorde meg mindre sugen på dem, for så langt så har vi ganske like erfaringer med ting.