Hjertelig velkommenHar planer om å stikke innom høstpuls i løpet av lørdagen. Blir spennende å få hørt vanlig Q-10 da det er den eneste linjedelen jeg ikke har fått hørt.
Hyggelig tilbakemeldingMå si at dette rommet var en opplevelse å besøke, høyttalere og elektronikk som traff en "nerve" og ikke minst en Mann som snakker på en bølgelenge jeg er tunet inn på....geirf har en til i fan-klubben ;D
Tenk at jeg skulle benke meg for å se Norge Rundt - trodde dette skulle skje den dagen alle potetene ble like store!Regner med det kommer innslag med Geir Fredriksen på Norge Rundt nå kl 1930.
Hvor går de ellers?Synd det ble så mye snakk om penger og ikke de andre kvalitetene som kjennetegner produktene. Det er jo en mulighet for at seerne tror at slike pengesummer går rett i kassa hos Audio Insight.
Norge Rundt reportasjen bar vel størst preg av 'Meningmann, se hvor mange raringer det finnes der ute!' heller enn å henvende seg til oss få audiofile her på berget, så da brenner det det nok et blått lys for en oppfølging....Blei riktig glad av å se innslaget på Norge rundt.Audio Insight står for en bragd innen høyttaler-bygging og det er bare å gratulere Geir Fredriksen.Han fortjener all oppmerksomhet for sine høyttalere.Det hadde da vært artig om NRK kunne lage oppfølger av denne reportasje.
Mvh Kenneth
Du vet, har man lyst på men ikke råd, så er det ikke andre forunt å ha det heller.Artig å se
Det var en bra kommentar dette med at anlegget gjerne brukes flere timer om dagen.
Bare så synd at ingen fikk komme til ordet med kontrasten på at det er helt innafor i dag å svi av en mill eller to på en båt som brukes kanske ei uke eller to på sommeren og så noen helger i ny og ne, mens man for hvermannsen tilsynelatende er kokeliko om en bruker mere enn 5000 på et anlegg.
Johan-Kr
Vi får da tolke reportasjen som vi vil men at Menigmann må ha en slik reportasje for å få øynene opp for å se at det finns raringer her på Berget stiller jeg meg nok litt tvilende til.Det vet vi nok alle.Reportasjen vil jeg si absolutt henvender seg til audiofile og det mange av oss bedriver.Tanken med reportasjen var nok å få et lite innblikk i hvor mye mange audiofile er villig til å legge i vår hobby.Jeg tviler på at det var et NRK forsøk på å fortelle oss hvor mange "raringer" det finns her på Berget.Norge Rundt reportasjen bar vel størst preg av 'Meningmann, se hvor mange raringer det finnes der ute!' heller enn å henvende seg til oss få audiofile her på berget, så da brenner det det nok et blått lys for en oppfølging....Blei riktig glad av å se innslaget på Norge rundt.Audio Insight står for en bragd innen høyttaler-bygging og det er bare å gratulere Geir Fredriksen.Han fortjener all oppmerksomhet for sine høyttalere.Det hadde da vært artig om NRK kunne lage oppfølger av denne reportasje.
Mvh Kenneth
5 stjerner pluss 1 æresbevisning, om jeg må beDet er nok flere med både 5 stjerner og mer som har et snev av å være "raringer".
5 stjerner pluss 1 æresbevisning, om jeg må beDet er nok flere med både 5 stjerner og mer som har et snev av å være "raringer".
Innherred eller Trønder Avisa?Der var innslaget, det systemet hos kunde er ikke ferdig justert ferdig enda Jeg var i avisa over ei dobbeltside rett før jul, så det er berettiget blest rundt Geir F og Audio Insight for tiden
Innherred eller Trønder Avisa?Der var innslaget, det systemet hos kunde er ikke ferdig justert ferdig enda Jeg var i avisa over ei dobbeltside rett før jul, så det er berettiget blest rundt Geir F og Audio Insight for tiden
ISO 9001 sier ingenting om kvaliteten på produktet, bare man lager det like crappy eller like bra hver gang. Hvis en bedrift er ISO 9001 sertifisert og har mye feil på produktene så vet man at man må styre unnaISO 9001?
Kvalitetskontroll (QA/QC) knyttet til metodisk fabrikasjon er vel part av ISO 9001?ISO 9001 sier ingenting om kvaliteten på produktet, bare man lager det like crappy eller like bra hver gang. Hvis en bedrift er ISO 9001 sertifisert og har mye feil på produktene så vet man at man må styre unnaISO 9001?