Heisann folkens.
Da er det på tide med ny oppdatering her.. Da har Preen min vært hos Upgrade Audio for en solid oppgradering.
Nå anser jeg preen som "makset", om man skal gjøre mer med den nå, må man begynne å bygge strømforsyning i egen boks o.l. Det er noe ikke jeg har tenkt til å gjøre, men nå er denne preen rett og slett grom.
Det sitter kun kvalitetskomponenter hele veien. Det som er gjort i dag er å:
-Satt inn en ekstra choke, så nå har jeg to..
-Satt inn Audio Note sølvkondiser på linjekortet. Disse koster 1750kr stk..
-Byttet powerkortet til et litt grommere et, og satt på To Mundorf Tubecaps, en Audio Note kobberkondis, og en Sonicap Platinum, Tantalum motstander, og to Mundorf M-lytic.
-Satt inn litt diverse Sonicap Platinum og Audio Note kobberkondiser her og der.. Olof kan sikkert forklare litt nærmere. Er ikke så flink på elektronikk, men jeg vet at preen er ganske rå nå iallefall..
Sølvkondisene sitter dessverre under linjekortet, da det ikke er plass noe annet sted, så disse synes ikke.. :\
Har et bilde fra siden, der man kan skimte de.
Olof har også tweaket litt med henhold til jording og støydemping.. Nå er boksene tyste på 98dB.
Nå skal jeg begynne å spille inn og kose meg.. Allerede da jeg koblet den opp nettopp, høres dette helt fantastisk ut.. Om ikke så veldig lenge skal Dacen under loddebolten også.. Den skal også bli noe av det heftigste..
Retter nok en gang en meget stor takk til Upgrade Audio for fantastisk service. Det ser fantastisk ut oppi boksene, Olof kan virkelig bygge.
Jeg legger ut et bilde helt til slutt for å illustrere hvordan den så ut før oppgraderinger..
Mvh. Ole
Sølvkondensator.
Slik så den ut før oppgraderinger: