Noe du vil dele med oss ?Olbor skrev:Fantastiske produkter lager de iallefall.. Verdt ventetiden..
/jan
Noe du vil dele med oss ?Olbor skrev:Fantastiske produkter lager de iallefall.. Verdt ventetiden..
Kan ikke tenke meg noe værre enn å gå å sparke i bakken og venteOlbor skrev:Neida, bare prekær sånn generelt sett..
Ble nesten gal av å vente på L4.. Som sagt, så var det verdt det..
Den er nok mer en god nok, tviler ikke ett sekundOlbor skrev:Har mer enn nok power til Reffene nå..
L4 er virkelig god!
I M2 og L2 var det ganske godt hørbart med engang. Innspilling gjør ikke så mye fra eller til imo.bambadoo skrev:tester nå med ez81 i stedet for 6x5 i dacen. Vel kan ikke si jeg hører noen forbedring.
ez81 røret er helt nytt foresten. Ikke noe innspilling enda.
Du har investert ? I så fall, gratulererLudo skrev:AN L4 i oppsettet nå, dette blir bra saker
Ja, Upgrade Audio skulle selge demo-modellen sin - den er godt oppgradert så da måtte jeg slå tilJanR skrev:Du har investert ? I så fall, gratulererLudo skrev:AN L4 i oppsettet nå, dette blir bra saker
/jan
Ser denLudo skrev:Ja, Upgrade Audio skulle selge demo-modellen sin - den er godt oppgradert så da måtte jeg slå tilJanR skrev:Du har investert ? I så fall, gratulererLudo skrev:AN L4 i oppsettet nå, dette blir bra saker
/jan
Har testet akkurat den i oppsettet mitt ved flere anledninger, vært forelska i den siden det... hehehe
grattis, den har vært her og på lånLudo skrev:Ja, Upgrade Audio skulle selge demo-modellen sin - den er godt oppgradert så da måtte jeg slå tilJanR skrev:Du har investert ? I så fall, gratulererLudo skrev:AN L4 i oppsettet nå, dette blir bra saker
/jan
Har testet akkurat den i oppsettet mitt ved flere anledninger, vært forelska i den siden det... hehehe
Var ikke forskjeller å snakke om her heller, ett par volt.bambadoo skrev:Ikke så mye forskjell i dacen....
260V b+.... hmm. Er mer spenningsfall iflg. datablad på ez81 kontra 6x5 - men her virker det som om det er det samme...
Det er vel ikke sånn du kan lese spenningsfallet i likeretter?bambadoo skrev:Da er 2 overganger laget.
ez81 i både preamp og dac. Initielt veldig lovende i preamp. Ikke så mye forskjell i dacen....
260V b+.... hmm. Er mer spenningsfall iflg. datablad på ez81 kontra 6x5 - men her virker det som om det er det samme...
Ikke nok kunskap til å si stort om skissen jeg heller.bambadoo skrev:Om en måneds tid eller så kommer jeg til å gjøre et forsøk på galahad klone og kanskje denne kretsen over. Man kommer jo ingen vei uten å prøve
Er mye av de samme opplevde forskjellene i M2'n min med EZ81.bambadoo skrev:Status for ez81.....
Klarere lydbilde, som det berømmelige sløret forsvinner (som man ikke ante var der). Mye større "rom/3d følelse". Lysere i klangen, mer hifi'ish.
Blir nok litt smak og behag. Foreløpig beholder jeg ez81 i kretsen....
Var ikke lenge siden jeg så noen 80/81 rør på børsen, til en billig penge.bambadoo skrev:Har ikke det nei. Får vel finne noe på en eller annen webshop... Evt. om det er noen her inne som har "til overs"
mvh
1) JAHeimdall skrev:Hei jeg tar sjansen på å spør her:
Er Audio Note Dac Zereo noe å satse på? Og hva bør en slik brukt koste?
Jeg har i dag Abrahamsen V6.0 DAC men bruker kun 1 stk coax.
Mvh Heimdall
Takk skal du hahel skrev:1) JAHeimdall skrev:Hei jeg tar sjansen på å spør her:
Er Audio Note Dac Zereo noe å satse på? Og hva bør en slik brukt koste?
Jeg har i dag Abrahamsen V6.0 DAC men bruker kun 1 stk coax.
Mvh Heimdall
2) dersom det er Zero og ikke Zero1X så vil jeg tro 2-3000. Kanskje noe mer hvis den er 1-3 år gammel
3) coax er ikke noe problem
Alle AN dacer låter AN(alogt) i forhold til de fleste andre dacer på markedet. Mine to største aha opplevelser siste 6 år på lydfronten var en AN Zero 1X DAC og den billigste Project platespillern (nå har jeg en større AN dac og en større platespiller). Har til gode å møte noen som "bytter nedover" etter å ha kjøpt seg AN dac.
Hans Erik
vet om en butikk som har ihvertfall 3-4 forskjellige typer ez80 og sikkert noe ez81 også, si ifra hvis du vil ha infobambadoo skrev:Har ikke det nei. Får vel finne noe på en eller annen webshop... Evt. om det er noen her inne som har "til overs"
mvh
Har bestilt meg et par av disse her.bambadoo skrev:Har ikke det nei. Får vel finne noe på en eller annen webshop... Evt. om det er noen her inne som har "til overs"
mvh
De er veldig gode! Veldig veldig gode, om du lar Upgrade gjøre triksene sine.. Min far har en riia innebygd i sin gode L2 pre. Det som er positivt her er at de selvsagt kun bruker kvalitets-deler samt at du kan være med å forklare de hva slags lyd du ønsker.jokris skrev:Noen som kan svare på hvor gode de innebygde riaene i kit seriene er kontra å f.eks kjøpe en separat ria til en 4-5 tusen ?
prøvd å ringe ua men ikke kommet igjennom
Ville i så fall valgt en seperat riaa fra AN kit fremfor å bygge inn i L2. Altså en M3 phono.Olbor skrev:De er veldig gode! Veldig veldig gode, om du lar Upgrade gjøre triksene sine.. Min far har en riia innebygd i sin gode L2 pre. Det som er positivt her er at de selvsagt kun bruker kvalitets-deler samt at du kan være med å forklare de hva slags lyd du ønsker.jokris skrev:Noen som kan svare på hvor gode de innebygde riaene i kit seriene er kontra å f.eks kjøpe en separat ria til en 4-5 tusen ?
prøvd å ringe ua men ikke kommet igjennom
Upgrade er veldig dyktige til å putte inn komponenter slik at de matcher din lydfilosofi. De tester mye komponenter, og er dyktige på dette området.
Det er en grunn til at jeg kun har kit fra Upgrade Audio!
Forskjellen mellom separate riia-trinn sammenlignet med separate bokser? Helt uten AN-brillene på altså?
Holder en knapp på AN uansett jeg.
Mvh. Ole
Ta Audion under armen, hiv deg i bilen og kjør som faen hit for en test. ;DJanR skrev:Nå er jeg veldig glad i AN men riaa i M2 har ikke mye å stille opp mot Audion sin
/jan
Vel, siden jeg har M2 m/riaa og Audion stående behøver jeg vel strengt tatt ikke det :JanOlav skrev:Ta Audion under armen, hiv deg i bilen og kjør som faen hit for en test. ;DJanR skrev:Nå er jeg veldig glad i AN men riaa i M2 har ikke mye å stille opp mot Audion sin
/jan