Liker sånne innmat bilder av dyre ting.Kanskje en klarer å plukke opp et og annet trikset.
Blir spennende å følge annlegget ditt Borgenvik etterhvert som komponentene kommer i hus, og jeg er litt misunnelig på det driverket du har fått tak i
Selv har jeg endelig begynnt på DACen som jeg har hatt liggende en stund nå.
Fekk også høytaler kabinettene i romjula,og dermed fekk jeg nye forandringer i lyden å forholde meg til.Er foreløbig ikke overbevisst om at alt ble til det bedre,men det er nok slik det er meningen at AN E skal låte,siden desse er laget på samme fabrikk som AN sine egne.Mine gamle hadde ingen demping innvendig,ingen avstivning og heller ikke bassportrør innstalert,så det jeg savner er nok bidrag fra kassen som jeg hadde.
Fra erfaring med treverk fra instrument så liker jeg igrunnen gran/furu bedre enn bjørk.Det er ikke uten grunn det blir brukt i mange kontrabasser,fioliner,kassegitarer osv.
På de gamle kabinettene jeg hadde så flyttet jeg delefilteret ut av kassen og mener jeg fekk et løft i gjengivelsen.Større ro,ser lenger inn i innspillingen,osv
Har også koblet vekk balanse potet i L3 forf. og det som generelt slår meg nå er at det er veldig lett å høre forandringer på enkle inngrep,nesten litt skummelt store forskjeler til hifi å vere.Rimelig stor forskjel på Noble volumkontrollen som stod der originalt og TKDen som jeg satte inn,og jeg har også bestillt AN sin med tantalum-motstander.